اخبار اداری و استخدامی

درگذشت بیژن رحیمی دانش، یار دیرین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

درگذشت بیژن رحیمی دانش، یار دیرین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

شنیدن خبری که تمامی دست‌اندرکاران نظام برنامه‌ریزی و بودجه‌نویسی کشور را در بهتی عمیق فرو برد، خبر کوتاه بود، «رحیمی‌دانش فوت کرد» او سال‌های پرتلاشی را در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از رده کارشناسی تا سطوح ارشد مدیریتی (مناصبی از جمله مدیرکل دبیرخانه شورای اقتصاد، مدیرکل دفتر هماهنگی و تلفیق برنامه و بودجه و مدیرکل دفتر امور مجلس) با تواضع، لبخند و انرژی، در کارنامه خود داشت.

«بیژن رحیمی دانش» دهم آبان ماه سال ۱۳۲۷ به دنیا آمد و در تمامی سال‌های زندگی خود به ویژه از سال ۱۳۵۳ که پا به سازمان برنامه وقت نهاد، دغدغه توسعه و آبادانی این کشور را داشت، تا سرانجام در چهارم اردیبهشت ماه روح بزرگش آرام گرفت.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور این ضایعه جبران‌ناپذیر را به خانواده معزز ایشان، دوستان و همکارانشان در عرصه توسعه کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات را مسألت می‌نماید.

دکتر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، طی پیامی به همین مناسبت اینگونه آوردند: درگذشت پیشکسوت برجسته بودجه ریزی کشور، بیژن رحیی دانش، موجب تأثر و تألم شد. ایشان شخصیتی متواضع و با کفایت بود که عمر پربارش در راه بهبود بودجه و ترویج آن صرف شد. فقدان این شخصیت ارزنده را به خانواده بزرگ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، خانواده محترم و همه علاقمندان ایشان تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای خانواده محترمش صبر و شکیبایی مسألت می نمایم.

بر پایه این گزارش، مراسم تشییع پیکر پاک آن بزرگوار روز یکشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۸:۱۵ دقیقه از محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با حضور ریاست و مسئولان سازمان، همکاران و یارانش برگزار می شود.

مراسم ختم آن مرحوم نیز روز سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰درمسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌گردد.

صفحه شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام