اخبار اداری و استخدامی

رونمایی از “سامانه مدیریت خدمات دستگاه‌های اجرایی” در نمایشگاه الکامپ

سامانه ملي مديريت خدمات دستگاه‌هاي اجرايي با حضور معاون رئيس‌‎جمهوري و رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور رونمايي شد.

جمشيد انصاري، معاون رئيس‌جمهوري و رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور صبح امروز با حضور در غرفه سازمان اداري و استخدامي كشور در بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيك (الكامپ) از سامانه مديريت خدمات دستگاه‌هاي اجرايي رونمايي كرد.

رفیع‌زاده، معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص ویژگی‌های سامانه مدیریت خدمات دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: این سامانه کمک می‌کند با دریافت نظر‌های مردمی، فرایند‌های ارائه خدمت دستگاه‌های اجرایی را آسیب شناسی و اصلاح کنیم و مردم راحت‌تر خدمات را دریافت کنند.

وی ادامه داد: ویژگی اصلی سامانه این است که بتوانیم تمام خدماتی را که دستگاه‌های اجرایی به مردم ارائه می‌دهند در قالب همین سیستم پایش و ارزیابی کنیم و اصلاحات لازم را انجام دهیم.

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در کنار این سامانه ما سیستمی را طراحی کردیم که مردم وقتی به میز خدمت مراجعه می‌کنند با استفاده از شماره تلفنی که همان جا ارائه می‌کنند، پیامکی را با کد رهگیری چند رقمی در همان جا گیرندگان خدمت دریافت می‌کنند و می‌توانند اعلام نظر کنند که میزان رضایتمندیشان از دریافت آن خدمات چقدر بوده است.

وی ادامه داد: مردم با پرسشنامه‌ای که در همان جا تکمیل می‌کنند ما را در بهبود فرایند خدمت‌رسانی­ کمک می‌کنند تا فرایند ارائه خدمات را اصلاح کنیم و رضایت مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌ها هم پایش می‌شود.

به گزارش شناسنامه قانون، سازمان اداری و استخدامی کشور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) سال 1398 در سالن دولت الکترونیک (سال 41) و رونمایی از سامانه ملی خدمات و ارائه توضیحات اقدامات انجام شده در حوزه دولت الکترونیک و همچنین خدمات الکترونیک‌شده دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی کشور در بستر توسعه دولت الکترونیک حضور دارد.

لازم به ذکر است، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از تاریخ 27 تا 30 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

شناسنامه قانون | elecomp events

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام