آزمون تعیین صلاحیت
استخدام و تبدیل وضعیت

دستورالعمل نحوه به کارگیری نیروی قراردادی کار معین جدید و تمدید قراردادهای قبلی

دستورالعمل نحوه به کارگیری نیروی قراردادی کار معین جدید و تمدید قراردادهای قبلی (بخشنامه شماره ۲۶۳۳۲ سازمان اداری و استخدامی کشور)

بخشنامه به دستگاه‌های اجرایی

با عنایت به لزوم رعایت قوانین و مقررات و سیاست‌های دولت در خصوص جذب و به‌کارگیری نیروی انسانی، دستگاه‌های اجرایی می‌بایست درخواست به‌کارگیری نیروی قرارداد کار معین جدید را صرفاً در شرایط خاص و با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوط، با امضای بالاترین مقام وزارتخانه (یا سازمان همتراز) ارسال نمایند. بدین‌منظور ضروری است جداول پیوست تکمیل و به همراه مستندات لازم از جمله کارنامه و گواهینامه ارزیابی شایستگی‌ها از کانون‌های ارزیابی مورد تأیید به این سازمان ارسال شود. به مکاتبات خارج از الگوی این بخشنامه، پاسخ داده نخواهد شد.

خاطر نشان می‌سازد شماره شناسه‌های صادره از محل مجوزهای قرارداد کار معین، حداکثر تا یک سال پس از تاریخ عقد قرارداد اعتبار دارد و تمدید قراردادهای کار معین، منوط به ارائه گزارش ارزیابی عملکرد افراد و اخذ مجدد مجوز از این سازمان است.

حسین عرب اسدی- معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور

فایل ابلاغی به همراه پیوست و فرم‌ها

دستورالعمل نحوه به کارگیری نیروی قراردادی کار معین جدید و تمدید قراردادهای قبلی:

درخواست به کارگیری نیروی قراردادی
درخواست به کارگیری نیروی قراردادی
شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

31 دیدگاه

  1. نیروهای روزمزد مستمر با سابقه بیش از ۵ سال در شرکت های فرعی مناطق نفت خیز مشغول خدمت میباشند علی رغم کاریکسان سابقه کار مستمر و خدمت در مشاغل اصلی شرکت هر ماه یک شرکت واسطه حقوق ها را پرداخت مینماید با وجود بازدهی برابر از حق نفت کارت بن کارت پاداش بهره وری حق اضافکاری محرومند و همچنان در انتظار تبدیل وضعیت به قرارداد یکساله هستند

  2. با عرض سلام وخسته نباشید
    آفا وزیر محترم نفت ایران. چقد خوشحال شدیم که تبدیل وضعیت شدیم چقد خانواده هامون خوشحال شدن چقد دعا براتون کردیم .وافعا اگر میدونستم که این بلا را سرمون میاور ددبن هرگز چنین کاری را نمیکردیم .آقا ما الان ده ما که تبدیل وضعیت شدیم دیگه چقد تحمل سه تا فرزند مستاجر ام هستیم با ابن تورم کشور چکار بکنیم کی بابد سابقه ما را بیارین داخل فیش ها آیا ده میلیون کفاف خانواده ۵نفره مستاجر هم باشیم جوابگو این زندگی ما ها هست ..تورا به اون خدا فیش حقوقی ما ها درست بکنی..باتشکر

  3. سلام خدمت کارشناسان محترم
    آیا این طرح ساماندهی کارکنان شامل نیروی عمرانی شاغل در اداره دولتی هم میشه یا نه …ممنون میشم اگه راهنمایی کنید یا جواب بدید

  4. سلام خداقوت
    از جمله ماده های مصوب پاسخگویی مدیران و تظلم خواهی
    سه جلد قوانین و بخشنامه و دستورالعمل در سال و مد نظر نماینده
    مردم حفظ منافع ؟؟؟اگر نقض قانون (قراردادی) برخورد کنید
    با ۳۰ سال… که اگر خدمت مفید نداشتند الان جایگاه داشتند؟؟؟
    و بار روانی … عدم امنیت شغلی وپست و درجه نگرفتن حقوق و مزایا نصف و گاها کمتر از همکارن خود مگر رنگ پوستشان فرق داشته اگر انسانیت دارید
    ببینید کدام قراردادی ویلا و ماشین داره
    چشم و گوش به مصوبات هر روز
    این همه مدت مزد نیمایی😂 دولت داد ید الان چرا آنقدر اذیت می کنید خسته نباشید و به کجا و بهر

  5. بنده ده سال درصندوق کارآفرینی امید به عنوان نیروی شرکتی قرار دادی خدمت نمودم بایدتبدیل وضعیت میشدم ولی صندوق قرار دادفسخ و۳ ماه است که بیکار شده ام کسی هم به دادم نمی‌رسد عمرم الکی تلف شدوبرای هزینه زندگی وزن وبچه ومستاجری مانده ام .این هم فرزند ایثارگر بایک سال جبهه و۱۰درصدجانبازی فقط امید م خداست به نمایندگان مجلس هم نامه دادم جواب ندادند.

  6. سلام آیا طبق این این بخشنامه؛اموزش وپرورش می‌تواند از نیروهای نهضت سواد اموزی در مدارسی ک کمبود معلم هست استفاده نماید؟

  7. باسلام،
    با توجه با اینکه در بخشنامه های سازمان استخدامی علاوه بر نیروهای رسمی و پیمانی از نیروهای قردادی نام برده می شود و ابلاغ می گردد و به استناد ماده 32،قانون خدمات کشوری چرا بعضی از دستگاه ها پست سازمانی به نیروهای قراردادی نمی دهند این در صورتی است این دست نیروهای بیشتر 15سال است در دستگاه ها داری پست کارشناسی مجازی هستند و در پرداخت های مزایای های غیر مستمر به آنها تعلق نمی گیرد این در صورتی است که رئیس سازمان خود نیروی قراردادی است اما دارای پست ریاست سازمان استخدامی است این خود از مصادیق تبعیض است.

  8. باسلام
    لطقا عزیزان خبره بفرمایند . این نوشته که مش حسی آقا امضا و تصویب نمودن یعنی چه؟
    ((خاطر نشان می‌سازد شماره شناسه‌های صادره از محل مجوزهای قرارداد کار معین، حداکثر تا یک سال پس از تاریخ عقد قرارداد اعتبار دارد و تمدید قراردادهای کار معین، منوط به ارائه گزارش ارزیابی عملکرد افراد و اخذ مجدد مجوز از این سازمان است.))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام