آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

رییس‌جمهور: تفاوت های پرداخت حقوق و مزایا در برخی مجموعه‌ها وجود دارد که ما را رنج می‌دهد

رییس‌جمهور: تفاوت های پرداخت حقوق و مزایا در برخی مجموعه‌ها وجود دارد که ما را رنج می‌دهد./ پیگیر عدالت پرداخت حقوق در زمان بازنشستگی کارگران خواهیم بود

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح نیروگاه شهید کاظمی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان اظهار داشت: تفاوت‌های پرداختی در برخی مجموعه‌ها یا برخی مشاغل در استان‌های مختلف وجود دارد که ما را رنج می‌دهد. باید در پرداخت‌ها عدالت رعایت شود.

رئیس جمهور گفت: پیگیر عدالت پرداخت حقوق در زمان بازنشستگی کارگران خواهیم بود

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح نیروگاه شهید کاظمی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان اظهارداشت تفاوت‌های پرداختی در برخی مجموعه‌ها یا برخی مشاغل در استان‌های مختلف وجود دارد که ما را رنج می‌دهد. باید در پرداخت‌ها عدالت رعایت شود.

عدالت در پرداخت‌ها به ویژه در زمان بازنشستگی را پیگیری می‌کنیم. معاون اجرایی رئیس‌جمهور موضوع عدالت پرداخت حقوق در زمان بازنشستگی برای کارگران را دنبال خواهند کرد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

14 دیدگاه

  1. سلام. اقای رئیس‌جمهور. شما در هر مصاحبه ای از عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد صحبت می کنید.
    و می فر مایید دستور داده ام پی گیری کنند. چرا مثل بعضی از دولت های قبلی امروز و فردا می کنید. فکر می کنید فقط با حقوق کارمندان و بازنشستگان می توانید تورم را مهار کنید. می دانید با این کار چقدر سفره کارکنان دولت و باز نشستگان را کوچک کرده اید. البته دیگر سفره ای نمانده. در کشور عزی مان 23 میلیون خانواده داریم. که 20 میلیون هر چقدر خواستند در می آورند و هزینه می کنند. شما با سیستم انقباضی پرداخت حقوق نمی توانید تورم را کنترل کنید

  2. شما نباید رنج ببینی
    اگر میخوای رنج ببینی بفرما بشین خونه
    شما انتخاب شدید و باید این رنج و مصیبت و تبعیض را از بین ببرید.
    رنج دیدن شما برا مردم سودی ندارد
    حقوق کارگران را با حقوق فولاد یا پالایشگاها یا شرکت نفت آیا یکسان هست

  3. سلام آقای رییسی
    اگر دنبال عدالت در پرداخت مستمری بازنشستگی هستید پس چرا در دولت خودت از تاریخ اول مهر ۱۴۰۱ که ترمیم به همه بازنشستگان کشوری و لشگری دادید بازنشستگان مشمول خدمات کشوری بیمه شده تامین اجتماعی که در نیمه اول ۱۴۰۱ بازنشسته شدند کلا به فراموشی سپردید !!!
    اقای رییسی اینجانب در سامانه سامد چندین درخواست ، شکایت و گزارش برای بررسی این مشکل ثبت کردم ولی دریغ از ذره ای توجه !!!
    خوب به تصمیمات ترمیم حقوق اول مهر ۱۴۰۱ خودتان توجه کنید و اشکالات اساسی ان را در بی عدالتی های موجود در این افزایش به خصوص برای بازنشستگان مشمول کشوری نیمه اول بیمه شده تامین اجتماعی کارشناسی کنید .
    از بس شعار بی عمل شنیدیم دیگر اعتمادمان به وعده وعیدهای بی فرجام سلب شده است کمی به عقب برگردید و اشکال اساسی وتضییع حقوق قشر موصوف چه در مستمری ۱۴۰۱ و چه در پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی پایان خدمت در افزایش مهر ۱۴۰۱بررسی کنید !
    ضمنا چرا برای پرداخت پاداش دانشگاه علوم پزشکی از سال ۱۴۰۱ تاکنون اقدامی نکردید تا کی باید چشم انتظار بمانیم تا سازمان برنامه وبودجه و خزانه پاداش مان و پول ذخیره مرخصی ۳۰ سال خدمتمان را بدهد .
    ایا کادر ریاست جمهوری و سازمان برنامه بودجه هم مانند ما اینگونه معطل پرداخت حقوق خود هستند !
    بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام