آزمون تعیین صلاحیت
سازمان برنامه و بودجه کشور

فراخوان دریافت مقاله برای نشریه اندیشه و برنامه‌ریزی

فراخوان دریافت مقاله علمی و گزارش‌های تحلیلی برای نشریه اندیشه و برنامه‌ریزی (نامه شماره 414684 مورخ 17/12/1394 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران)

به کلیه مدیران و کارشناسان محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

دستگاه های اجرایی مستقر در استان تهران

اساتید و پژوهشگران محترم مراکز آموزشی و پژوهشی استان تهران

باسلام و احترام؛

همانطور که مستحضرید با پیوند اقدامات سازمانی و نظریه‌پردازی، بستر توسعه پایدار و متوازن کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فراهم  می شود. لازمه تحقق این امر به اشتراک‌گذاری نظرات کارشناسی در درون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دیگر همکاران در سایر دستگاه های اجرایی و صاحب نظران دانشگاهی از طریق مکانیزم های مدیریت دانش است تا نتایج آن در برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توسعه‌ای آشکار شود. در حقیقت اداره امور استان بدون توجه به نظرات کارشناسی و صرفا با اتکا به نظرات اقلیت کارشناسان یک سازمان امکان پذیر نخواهد بود و میان نظام برنامه‌ریزی و تحقق برنامه ها ایجاد شکاف خواهد نمود. ضروری است همه کارشناسان دستگاه های اجرایی در مستند کردن نظرات کارشناسی خود کوشا باشند و آن را در قالب مقالات علمی و گزارشات تحلیلی ارائه نمایند.

انتشار نشریه “اندیشه و برنامه‌ریزی” به عنوان نشریه داخلی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران بستر و ظرفیتی است که همکاران، استادان و پژوهشگران حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی می‌توانند نتایج مطالعات و نظریات کارشناسی خود را با دیگر همکاران و سایر دستگاه‌های اجرایی به اشتراک گذارند و هم اندیشی علمی- پژوهشی ایجاد کنند.

لازم است همکاران محترم به این نکته توجه فرمایند که در نظام اداری فرآیند یاددهی و یادگیری سازمانی از معیارهای سنجش عملکرد کارشناسان و مدیران محسوب می شود و در فرم‌های ارزیابی عملکرد نیز لحاظ شده است ضمن اینکه این سازمان برای افرادی که فعالانه در این حوزه وارد شوند ابزارهای انگیزشی لازم را در نظرخواهد گرفت.

به میمنت دهه مبارک فجر مجوز انتشار نشریه مذکور کسب گردید و اینک در ابتدای سی  و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، فراخوان دریافت مقالات علمی و گزارشات کارشناسی تحلیلی و سایر تجارب مستند شده  برای درج در نشریه اندیشه و برنامه‌ریزی اعلام می گردد. در خصوص نشریه مذکور خط مشی ها، ساختار ها و شیوه نامه نگارش مقالات علمی و سایر نکات در سایت سازمان به نشانی http://tehran.mporg.ir درج شده است.

لطفا پس از مطالعه، مقالات و گزارشات کارشناسی تحلیلی خود را به آدرس پست الکترونیک [email protected]  ارسال فرمایید.

نعمت‌اله ترکی- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام