سازمان برنامه و بودجه کشور

انتصاب آقای نعمت الله ترکی هرچگانی به سمت معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداری و استخدامی کشور

جمشید انصاری، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، طی حکمی آقای نعمت الله ترکی هرچگانی را به سمت معاونت توسعه منابع و پشتیبانی آن سازمان منصوب کرد. گفتنی است ایشان در حال حاضر، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران را بر عهده داشتند.

شناسنامه قانون | IMAGE634991199477980640

به گزارش شناسنامه و به نقل از سایت سازمان اداری و استخدامی کشور، در این حکم اینگونه آمده است:

جناب آقای نعمت الله ترکی هرچگانی

سلام علیکم

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند شما در امور اجرایی و مدیریت، به موجب این حکم شما را به عنوان «معاون توسعه منابع و پشتیبانی» سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب می نمایم.

مأموریت آن معاونت توجه خاص به سرمایه انسانی ارزشمند سازمان، طراحی و استقرار سامانه های هوشمند و توسعه فنآوری اطلاعات و پشتیبانی از مأموریت های اصلی سازمان خواهد بود که لازم است با همکاری همه مدیران و کارکنان سازمان اقدام گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و رعایت اصل قانون مداری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

جمشید انصاری- معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

1 دیدگاه

  1. سلام، چرا تصویب‌نامه شماره ۵۱۷۰۰/ت۱۵۷۴۴ مورخ ۷۶/۱/۲۷هیئت محترم وزیران (احتساب سابقه خدمت در جبهه) جهت ایثارگران از جمله برای افرادی که از«جهاد» داوطلبانه به جبهه اعزام شده بودند درست و کامل مطابق متن تصویب‌نامه اجرا نمی‌شود.اصلا این قانون به افرادی که از«جهاد» اعزام شده بودند کاری ندارد چرا در مورد«جهاد» اعمال می‌کنند؟مدت۶۵روز داوطلبانه در جبهه جنوب-شلمچه- حضور داشتم چندسال است که ایثارگری ازحکم من حذف شده است صندوق بازنشستگی لفظ «جهاد» ازمتن تصویب‌نامه جابجا کرده‌است کار درستی نیست با اینکار از فوق العاده ایثارگری محروم کرده‌اند جعل و تغییر دادن تصویب‌نامه قانونی نیست لطفاً بررسی نمایید چرا ازفوق العاده ایثارگری که قانون است محروم کرده‌اند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام