استخدام و تبدیل وضعیت

کاربرگ شماره (۱-۲-۲)- آگهی استخدام

کاربرگ شماره (۱-۲-۲)

مربوط به ردیف ۲ فصل اول

وزارتخانه/ سازمان/ استانداری …. برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارتخانه/ سازمان/ استانداری دستگاه های اجرایی استان بر اساس قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می نماید.

دستگاه اجرایی / عنوان شغلی/ محل جغرافیایی خدمت/ تعداد/ جنسیت (مرد یا زن)/ شرایط احراز/ توضیحات*

* در این قسمت مواردی نظیر سلامتی جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار با توجه به رشته شغلی یا پست مورد نظر درج می گردد.

شرایط عمومی استخدام

۱- داشتن تابعیت ایران

۲- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

۳- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۴- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر

۵- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدرک همتراز (برای مشاغلی که مدرک همتراز در شرایط احراز آنها پیش بینی شده است)

۶- سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شود.

۷- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

شرایط اختصاصی استخدام

داشتن حداقل سن بیست سال و حداکثر …. سال تمام تا آخرین روز مهلت ارسال مدارک

تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت  ۲۹/۵/۱۳۶۷)  به طور داوطلبانه خدمت نموده اند. به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.

ب) افراد خانواده معظم شهداء, آزادگان , مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند شامل همسر, پدر, مادر, خواهر و برادر تا میزان ۵ سال.

ج) فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر) و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های دولتی از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.

مدارک مورد نیاز

– تکمیل برگ درخواست شغل (با دقت و خط خوانا تکمیل گردد)

– تصویر آخرین مدرک تحصیلی

– تصویر کارت ملی

– تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه آخر)

– تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران)، تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آخرین مهلت ارسال مدارک باشد.

– رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۹۰۰۰۰ ریال به حساب جاری ۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران بعنوان حق شرکت در امتحان عمومی و تخصصی داوطلبان استخدام (ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان  شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند).

– دو قطعه عکس ۴×۳ جدید، تمام رخ، پشت نویس شده (یک قطع عکس روی برگ ثبت نام الصاق شود)

– مدارک دال بر ایثارگری و معلولیت (معلولین عادی با ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذی ربط)

– مدارک دال بر بومی بودن

– تصویر گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات.

نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط، مدارک لازم را به ترتیب یاد شده در پاکت قرار داده و حداکثر تا تاریخ –/–/—- با پست سفارشی به نشانی: …………………………………………………………. ارسال نمایند.

به مدارک ناقص و یا مدارکی که پس از مهلت ثبت نام به پست تحویل و یا از هر طریق دیگر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک ارسالی و وجود پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود. (ملاک تاریخ ارسال مدارک رسید پستی می باشد).

زمان و محل توزیع کارت:

کارت ورود به جلسه امتحان توانمندیهای عمومی و تخصصی در روزهای ……. و ……. در محل …………………………. توزیع خواهد شد. همچنین زمان و محل برگزاری آزمون در هنگام توزیع کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت ورود به جلسه به منزله تأیید مدارک ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از:

الف) آزمون توانمندیهای عمومی شامل:

۱- معارف اسلامی (ضریب ۳)، ۲- زبان و ادبیات فارسی و ادبیات اداری (ضریب ۲)، ۳- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی (         ضریب ۲) که به تعداد (۹۰) سؤال چهارگزینه ای طراحی (بدون اعمال نمره منفی) خواهد بود.

تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می شود.

ب) آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می باشد.

ج) داشتن گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی در سطح متوسط (Intermediate) و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات از مراکز معتبر تعیین صلاحیت شده.

تذکرات:

…….. درصد سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی تعلق دارد.

بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند:

الف) محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدائی, راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته در استان مورد تقاضا در استان طی شده باشد.

ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد و یا محل سکونت کنونی آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد.

د: فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات “کارگروه انتقال کارکنان از تهران” به استان مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده اند.

و: آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاه های اجرایی استان مورد تقاضا برای استخدام، با پرداخت حق بیمه داشته باشد.

تبصره: اولویت انتخاب داوطلبان با بومی شهرستان می باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد از داوطلبان بومی سایر شهرستان های استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می گردند.

توجه: داوطلبان موضوع ین بند بایستی مدارک لازم را به همراه مدارک مورد نیاز ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام