0 امتیاز
107هزار بازدید
در سوابق و نقل و انتقال بیمه‌ توسط
سلام من 9 سال سابقه بیمه روستاییان و عشایر دارم. و آخرین پرداختی من 840 هزار تومن بوده الان جایی استخدام شدم و به صندوق تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت میکنم. حقوق الانم که شامل حق بیمه میشه 3645000 تومن هست ماهانه 255هزار تومن (7درصد) حق بیمه پرداخت میکنم. (23 درصد هم پرداختی دولت هست). برای انتقال این 9 سال به تامین اجتماعی باید چقدر پرداخت کنم.

13 پاسخ

0 امتیاز
توسط
سلام با حقوق دریافتی شما 9 سال حدود 60 میلیون تومن
توسط
سلام نه سال بیمه روستایی دارم رانندگان ماوت تفاوتش چند میشه الان ۲۶۰۰   حقوق میگیرم
توسط
به غیر از مبلغی که بیمه روستایی باید به تامین اجتماعی بپردازه باید 60 ملیون بدم یا با همون  به غیر از اون باید چه قدر بپردازم.
توسط
چرا انقد زیاد؟
توسط
لعنت براین قانون دزد آخر یک روستای زیر اون همه آفتاب بااون کار سخت 65سال عمر کنه بدونه دفترچه درمان بابت هرسال انتقال بیمه به تامین اجتماعی نزدیک 1ملیون هم بد این عدالت تو کشوری به این ثروت مندی
توسط
خیلی ببخشید خیلی ببخشید..این زندگی نیست ک ما زندگی میکنیم گربه زندگیش از ما بهتره
توسط
بیمه تامین اجتماعی قشنگ دزدی می‌کنه از مردم بعد همون پول رو ریز می‌کنه بعد سی سال ماهانه پرداخت می‌کنه با حقوق کارگری شش میلیون در سی سال جمع کنی بدون پس انداز میشه دومیلیارد آخه این چه زندگی یک کارمند یا کارگر داره شغل آزاد و دزدی و کلاهبرداری بهتر از این دو میلیارد در سی سال هستش حداقل در سال یک میلیارد با این اوضاع مملکت میشه درآورد نه در سی سال. مثلا کشورمان ثروتمند هستش اما کو کجاست آن ثروت به جیب چه کسانی می‌ره خدا عالمه
توسط
خاک بر سرتون با این قوانین مزخرف
توسط
واقعاً این قانون ظلمه
توسط
عزیزم سالی ۷ میلیونه
توسط
همش به نفع خودشون‌
توسط
سلام
سالی ۶ میلیون
توسط
اخه لامصب ها کارگر بیچاره از کجا بیاره
توسط
سلام من امروز رفتم تامین اجتماعی که سابقه بیمه روستاییمو به تامین اجتماعی انتقال بدم. گفتن به ازاری هر سال شش و نیم میلیون باید پول پرداخت کرد. این تعرفه ۱۴۰۰ هستش
توسط
سلام من هفت سال بیمه روستایی پرداخت کردم رفتم تامین اجتماعی میگن بایدحدودا یکصدو پنج میلیون پ داخت کنی الانم معدن مشغول بکارم چرااینقدرزیاد. ممنون میشم جواب بدید
توسط
خخخخخ.60 تومن رو بزار بانک با سود 15 درصد یک ساله ماهانه 900 هزار تومان بهت می ده.
ببین سازمان تامین اجتماعی چه مافیایی شده.اوه اوه.در خارج از کشور چه مالیات بدی چه مالیات ندی بعد از سن 60 سالگی بازنشسته می شی.ایران کشور مافیا.
توسط
ویرایش شده
ازسال ۱۳۹۱بیمه روستایی پرداخت می کنم سن من الان۴۰سال است چندسال بایدپرداخت کنم تابازنشسته شوم
توسط
واقعا شرم آور،این کارشون
توسط
مفتش هم گرونه و ارزش نداره که
توسط
طرف صد وپنجاه م داشته باشه دیوانه است دنبال کاغذ بازی اینا بگردی همش چرت وپرت قانون مخصوصا که تامین اجتماعی مال یه عده آدم بخصوص مافیایی هست کسی هم جرات نداره حرف بزنه دمتون گرم خدایی عجب هوای روستایی و کشاورز و عشایر را دارید
توسط
سلام من ۴سال حق بیمه روستایی پرداخت کردم چقدر هزینه داره انتقال بدم به سابقه تامین اجتماعی
توسط
الان اگه من ده سال تامین اجتماعی داشته باشم و بخوام روستایی بشم بهم پول میدید ؟
توسط
عاااالی گفتی
توسط
سلام وخسته نباشید
بنده پنج سال بیمه عشایر وروستایی واریزکردم ومیخواهم انتقال بدم به تامین اجتماعی هزینه انتقال چه حدودی درمیاد واینکه این مبلغ که درنظرگرفتید آیا بصورت اقساط میتوانیم پرداخت کنیم
توسط
دلت خوشه آآآ
توسط
باسلام  بیمه روستای  ایران اینجانب  سهندعلی  صمدی متولد
1315هستم 10سال بیمه روستای  رختم الان هم میگن. ۱۵ سال بایت  بیمه  داشته باشت من هم ۸۸ سالم  توان ۵ سال را ندارم به من کمک کند ممنون
۰۹۱۴۱۷۷۴۰۳۳ اگر راه وجود داشته باشت به این شماره  تماس بگیرد شماره  پسرم است
توسط
سلام من دوسال هستش بیمه روستاییان روواریزکردم الان تویه شرکت استخدام شدم حقوقشم نه میلیون تومن هستش مابه التفاوت چقدهتش ممنون میشم
توسط
نمایش از نو
سلام من ۱۲سال سابقه تامین اجتماعی داشتم قطع کردم الان ۹سال بیمه روستایی رو پرداخت کردم میخواستم بدونم از روستایی بیارم اجتماعی مآب التفاوت چقدر باید پرداخت کنم
توسط
سلام  عمو اگه هنوز زنده هستی بیمه روستایی و یا عشایری وقتی سن بالا ۶۰ سال باشی چه ۵سال چه ۱۰سال بیمه باشی شما باز نشسته بحساب میای و باید  برای مستمری   اقدام کنی
توسط
سلام ن اینطوری نیست سن بازنشستگی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر 65 و پرداختی 15 سال هست
توسط
سلام بنده 17سال بیمه کشاورزی واریز میکنم الان باید چقدر ماوتفاوت تأمین اجتماعی واریز کنم
توسط
سلام من ۱۴ سال بیمه روستایی دارم هزینه انتقال به بیمه تامین اجتماعی چه قدر می شود
توسط
سلام-من ۵سال و ۴ماه بیمه تامین اجتماعی دارم.و ۱۱سال بیمه روستایی دارم ۲سال هم خدمت دارم. سابقه من با هم می‌شود ۱۸ سال و ۴ ماه ۱سالو ۸ ماهم بخرم همه اینها رو جمع کنیم چقدر مابلتفاوت بدهم خودمم ۶۲سال دارم
توسط
با سلام بنده ۹ سال بیمه روستاییان و عشایر پرداخت کردم از سال‌ ۹۵ تا سال ۴۰۴ میخواستم بدونم ماو التفاوت بیمه با بیمه تامین اجتماعی چقدر میباشد
توسط
حدود یک میلیارد
قبل توسط
سلام بیمه روستایی 10سال دارم  چقدر باید پرداخت کنم  بیمه روستایی بشه
0 امتیاز
توسط
هرسالش۶میلیون
توسط
با این قانون های کوس شعری در ایرااان کون مون پاره ست بخدا....
توسط
سلام بنده ۱۱سال بیمه روستا ی عشایر ی  پرداخت کردم و دهیار محترم روستامون پول بیمه مردم را گذاشته  دهنش ۳سال از خودم خورده واز ی مشت پیرزن وپیرمرد که خیلیشون از دنیا رفتند  از پچ سال تا دو سال خورده شکایت کردند به جایی نرسید وبنده دیگه نریختم به حساب وامدم بیمه تامین اجتماعی  شدم ایا میتونم بیارم جزء سابقه بیمه تامین اجتماعی  تشکر از لطفتون
توسط
باید همه به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم
توسط
میگفتن قابل انتقال به همدیگه ولی کلاه برداری هست فقط اسمش مابه اتفاوت ولی اینطور نیست
توسط
سلام مادر من مستمری بیمه روستایی میگیرن حدود۳میلیون آیامیتونیم تغییر به تامین اجتماعی کنیم؟
0 امتیاز
توسط

سلام بنده  4 سال بیمه روستای داشتم  مابه التفاوت  انتقال بیمه روستای به تامین اجتماعی21/290/000   تومان به صورت 30 ماه قسط  پرداخت می کنم در تاریخ 1400/09/10یعنی برای هرماه می شه 710/000تومان ...

توسط
دوماه پیش رفتم گفت با ۳۰ ملیون میشه پنج سال از عشایری انتقال بدم به تامین اجتماعی الان که پولو جور کردم رفتم میگه ۶۵ میلیون فک کنم خاله بازیه
توسط
یاخداااااا مملکت بی صاحبه
توسط
محاسبه بیمه روستایی و عشایری  هر مبلغی که الان واریز میکنید هر ماه به تامین اجتماعی. همون محاسبه میشه مثلا اگر 1 سال بیمه روستایی دارید و می‌خواهید انتقال داد مثلا بیمه تامین اجتماعی هر ماه 700 پرداخت میکنید. 12 ضربدر 700 هزارتومان میشه 8 میلیون 400
توسط
حتما دفعه اول چول ک. و. س زنشو حساب نکرده بود. بعد یادش اومد حساب کرد دو برابر شد.
بی شرفا روزی یه قانون میزارن.
توسط
سلام .وقتتون بخیر .
من 12سال بیمه عشایری ..روستای دارم ..و 9سال هم بیمه قالی بافی تامیین اجتماعی .دارم .جمعا 21..حالا می خوام بازنشست بشم..این سوابق توسال 403چقدر محاسبه میشه  و حقوق من چقدرا..
0 امتیاز
توسط
سلام فکر کنم هر سال ۷ میلیون تومان به شرط داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه در تامین اجتماعی
توسط
تو طبق پایه حقوق برات زدن دوسال دیگه ۱۸صدرصد  دریافتی  ماهانه حساب کن ×۱۲ماه بکن  هر چقدر به آمد اون ساله پرداخت کن  الان خودت تامین اجتماعی ماهانه ۷۰۰یا۸۰۰میگیره اینها دوبرابر برای انتقال
توسط
دقیقا
منم از سال ۸۶ بیمه روستایی هستم کمیته امداد هم منو بینه تامین اجتماعی کرده ۵ سال هم خودم نمیدونستم از۴۰۱ خودم واریز میکنم حالا گفتم روستایی رو به اجتماعی انتقال بدم که چند سال که با هم تداخل پیدا کردن حذف میشه بابت ۵سال بهم میگن هزینه ۱۷۰ میلیون پرداخت کنم کردن از سال ۹۰تا ۹۵ هم بیمه تامین اجتماعی امداد بودم از ۴۰۱ تا الانم بهمن ۴۰۳ خودم واریز میکنم
توسط
دقیقاا منم همینجور شد
توسط
من دوسال بیمه عشایری روستای رو خواستم بیارم تامین اجتماعی فرم آخرهای سال ۱۴۰۳ پر کردم جواب بعد عید اومد پول که ازم میخوان ۵۳ ملیون و خورده ای شده با اقساط ۳۰ ماهه هر ماهی ۱۷۷۵ هزار تومن
توسط
برادر عزیز من اینجوری نیست فرافکنی نکنید ترا به خدا سازمان تامین اجتماعی بر اساس دستمزد ماهانه کسری واریزی بیمه عشایری را به نرخ دستمزد سال درخواست محاسبه میکنند
0 امتیاز
توسط
نمایش از نو توسط
سلام ،من درحال حاضر خرید بیمه روستای به تامین اجتماعی ماه به التفات دارم میدم،میخواستم بدونم جریمه ،چن قسطم چقد هست ،یک ماه تا دو ماه دیر کرد داشتم، تشکر
توسط
نمایش از نو توسط
سلام ، متوجه نشدم ، می‌خوام بدونم جریمه من چقد هست دو ماه دیر کرد، هنوز چهار قسط ازش مونده 12میلیون مونده
توسط
سلام من 3سال بیمه روستای بودم حالا بیمه تامین اجتماعی هستم چقدر پول بدم این چند سال روی سابق بره
توسط
من دوسال  و نیم بیمه روستایی  ریختم الان می خام به تأمین اجتماعی  بیاور م  مابه  تفاوت آ ن چقدر است
0 امتیاز
توسط
سلام یک دوست عزیز گفتن برای شما 60 میلیون..اما من دقیقا مثل شما 9 سال دارم و بهم گفتن 270 میلیون اونم با قسط بندی ماهی 9 میلیون...عدالت کجاست...شفاف سازی کجاست واقعا..کجا جار بزنیم
توسط
شما حق بیمه که الان به حساب تامین اجتماعی واریز میکنی یا کترفرما برات پرداخت میکنه رقمش بالاست هرچی پایین تر باشه ماالتفاوت هم کمتر هست
0 امتیاز
توسط
سلام من ۵سال بیمه روستایی ریختم الان تامین میریزم مشاغل ازاد قالیبافی با ۱۴درصد بخوام مابقی ۵سال بریزم هرسال چقددباید بریزم ماهی ۱۲۰۰بیمه میریزم واس تامین اجتماعی
0 امتیاز
توسط
بیمه روستای بیمه کلاهبرداری بی ارزش ترین بیمه که دولت میخوا جیب ملت رو خالی کنه
توسط
اتفاقا بیمه تامین اجتماعی به درد نمیخوره. مگه آدم مغز خر خورده تا 30 سال با تورم امروز هر ماهی 3 ملیون پرداخت کنه. مگه دیوانه باشی که این کارو بکنی. تامین اجتماعی فقط باید کارخانجات شرکتی چیزی کار کنی که خودش برات بیمه رد کنه. وگرنه آزاد اصلا بصرفه نیست.
0 امتیاز
توسط
سلام بنده 9سال سابقه بیمه عشایرروستایی  دارم تازه واردشرکتی شدم ومیخواهم بیمه عشایرماانتقال بدم به بیمه تامین اجتماعی مابه تفاوت پرداختی من چقدرهست؟
توسط
سلام و عرض ادب
واقعا متاسفم برای مسئولین که درد مردم مهم نیست براشون.
امروز مورخ 3/11/403 رفتم تامین اجتماعی گفتم حالا که شغل من شده خدمات بیمارستان و بیمه من شده تامین اجتماعی.. 10 سال روستایی و عشایری دارم می‌خوام انتقال بدم به تأمین اجتماعی،حساب کرد و گفت آخرش 30 تا قسط که میشه ماهی 10 میلیون و دست ما نیست دستور از بالا هستش!!حقوق من چقدره بدون کسریات و با اضافه کار 14 یا 15 تومن...واقعا لعنت میکنمو خودمو...خدایا چجوری آخه زندگی کنم
توسط
سلام من ۴ سال سابقه پرداخت بیمه روستای دارم میخوام انتقالش بدم تامین اجتماعی چقدر میشه آیا قسطی هم میشه؟
توسط
بله میشه قسطی کرد
تا 60 ماه هم قسطی میکنن مبلغ بالا باشه
برای من 4 سالشو حساب کردن 100  میلیون میشد
گفت تا 60 ماه میتونم بات قسطی کنم
ولی خیلی ناراحت کننده و ظالملنه هست
توسط
کلا محاسباتشون بر اساس دریافتنی الانتون هست
0 امتیاز
توسط
سلام وقت بخیر .من ۷ سال بیمه روستایی دارم والان بیمه تامین اجتماعی دارم .ماواتفاوت این که بخوام بیما روستاییرو به تامین اجتماعی تبدیل کنم چقدر میشود
توسط
سلام  من ۱۲ سال بیمه نیروهای مسلح  دارم وحدود ۱۴ سال تامین اجتماعی دارم پرداخت میکنم .خواستم ۱۲ سال نیروهای مسلح  رو انتقال بدم تامین اجتماعی  حساب کردن گفتن که باید حدود یک میلیارد تومان  باید بپردازم .آیا راهی برای کم کردن این مبلغ  هست یا نه  .آیا می توانم شکایت کنم یا نه؟

برای مشاهده زمان برگزاری، تاریخ ثبت نام و دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسان رسمی دادگستری (قوه قضائیه) 1403 بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

زمان برگزاری و منابع مطالعاتی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403

برای مشاهده بهترین منابع مطالعاتی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری (قوه قضائیه) 1403 وارد لینک زیر شوید:

سوالات مشابه

...