0 امتیاز
136 بازدید
در بیمه خودرو و دیه توسط
باعرض سلام و خسته نباشید

بنده چند وقت پیش با موتور سیکلتی تصادف کردم و موتور سیکلت از صحنه تصادف فرار کرد.

من هم دچار جراحاتی شدم و میخواستم بدونم‌ دیه این جراحات چه مبلغیه و اینکه اگر راننده پیدا نشد چند درصد از صندوق ذخایر بیمه پرداخت میشه

متشکرم

۱. شکستگی شانه چپ

۲. در رفتگی شانه چپ

(که طی عمل پلاتین گذاشتم)

۳. پارگی تمامی تاندوم‌های دست چپ

۴.دو بخیه کنار ابروی چپ به دلیل پارگی

۵.کبودی کامل بازوی راست و خون مردگی و کبودی هایی در ساق دست راست

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (180 امتیاز)

با توجه به شرایط مختلف و قوانین متفاوت در هر کشور، نمی‌توان به صورت دقیق مبلغ دیه جراحات پرداختی و درصدی که از صندوق ذخایر بیمه پرداخت می‌شود را مشخص کرد. در بسیاری از کشورها، این موارد تحت قوانین و مقررات مخصوصی تعیین می‌شوند که ممکن است متغیر باشند.

در اغلب موارد، میزان دیه برای جراحات ناشی از تصادفات رانندگی تحت پوشش بیمه قرار دارد و از جمله هزینه‌هایی است که توسط بیمه‌های مختلف پوشش داده می‌شود. این مبلغ معمولاً بر اساس میزان و نوع جراحات، هزینه‌های درمان، و دیگر عواملی که در ارزیابی آسیب‌ها و نیازهای درمانی تأثیر دارند، تعیین می‌شود.

در مواردی که راننده‌ی متسبب در تصادف موتور پیدا نشود یا بیمه او مبلغ دیه را پرداخت نکند، در بسیاری از کشورها صندوق ذخایر بیمه برای پوشش دادن به مواردی از این چنینی در نظر گرفته شده است. اما درصدی که از صندوق ذخایر پرداخت می‌شود نیز ممکن است متغیر باشد و بسته به قوانین و مقررات مربوطه در هر کشور تعیین شود.

بهتر است با مراجعه به مقامات و موسسات مربوطه در کشور خود، اطلاعات دقیقتری درباره مبلغ دیه جراحات و شرایط پرداخت از صندوق ذخایر بیمه دریافت کنید.

https://bazarmotoriran.ir

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 234 بازدید
سوال شده می 1, 2021 در بیمه خودرو و دیه توسط بی نام
0 امتیاز
0 پاسخ 101 بازدید
سوال شده فوریه 1, 2022 در بیمه درمان و هزینه‌ها توسط Ms
0 امتیاز
0 پاسخ 86 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 94 بازدید
سوال شده مارس 26, 2021 در بیمه خودرو و دیه توسط عباسعلی ز—از مازندران
...