آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامیکارشناسان رسمی دادگستری

منابع مشترک رشته های آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۲

منابع مشترک رشته های آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۲

منابع مواد امتحانی مشترک کلیه رشته های آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ شامل قوانین و مقررات اعلام شده توسط مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه می‌باشد. از این قوانین و مقررات علاوه بر مواد امتحانی تخصصی به صورت مشترک برای کلیه رشته ها در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سوالات چهارگزینه ای طرح خواهد شد.

مواد امتحانی عمومی و مشترک آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۲ چیست؟

مواد امتحانی مشترک آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز کارشناسان سال ۱۴۰۲ مطابق دفترچه شامل قوانین و مقررات مربوط به کارشناسان رسمی دادگستری به شرح زیر می‌باشد:

  • قانون کانون کارشناسان رسمی دادگستری
  • آیین نامه اجرایی قانون کارشناسان رسمی دادگستری
  • ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی
  • آیین نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی
  • مواد مرتبط از قوانین آیین دادرسی مدنی و کیفری

آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ در روز جمعه ۱۲ آبان برگزار می‌شود. ثبت نام این آزمون از ۲۹ شهریور آغاز شد و اکنون به پایان رسیده است.

دانلود منابع مشترک رشته های آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۲

دانلود قوانین و مقررات مربوط به کارشناسان رسمی منبع عمومی بین رشته‌های تخصصی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری قوه قضائیه در زیر ارائه شده است:

همانطور که در منابع اعلام شده در آگهی ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز کارشناسان قوه قضائیه، مواد مربوط به کارشناسان رسمی دادگستری در نظر گرفته خواهند شد. در بالا کلیه مواد برای دانلود رایگان موجود هستند و داوطلبان میتوانند مواد مرتبط را بیابند و مطالعه کنند (خصوصا در مورد قوانین آیین دادرسی مدنی و کیفری مواد مرتبط باید استخراج شود).

در صورتی تمایل به مجموعه گردآوری شده از مواد مورد نظر در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری با آخرین اصلاحات و الحاقات همراه با ارجاعات و توضیحات تکمیلی هستید، «کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری» تدوین سیاوش هوشیار را می‌توانید تهیه کنید. این کتاب علاوه بر ارائه کامل و دقیق قوانین و مقررات مربوط به کارشناسان رسمی دادگستری منابع اعلامی، نمونه سوالات آزمونی سنوات گذشته آزمون کارشناسی رسمی دادگستری و آزمون‌های دیگر را با پاسخنامه تشریحی ارائه داده است.

سفارش کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی

همچنین برای سفارش کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری همراه با تست و پاسخ تشریحی میتوانید با شماره ۰۲۱۶۶۴۱۳۲۸۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام