آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

نتایج نشست رییس مجلس و نمایندگان در مورد ساماندهی استخدام کارکنان با حضور سازمان استخدامی

جزییات نشست نمایندگان و رییس مجلس با حضور سازمان اداری و استخدامی در خصوص طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اعلام شد.

نماینده مردم سنندج با اشاره به بررسی وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی در نشست مشترک با رئیس مجلس، گفت: دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس تا ۱۵ روز آینده به بررسی موضوع پرداخته تا طرح یا لایحه ای را در این راستا تنظیم کنند لذا تا پایان خرداد ماه تکلیف این افراد مشخص می‌شود.

سیدمهدی فرشادان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست مشترک امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ماه تعدادی از نمایندگان با رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه پیرامون تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی با حضور آقایان لطیفی رییس سازمان استخدامی کشور و حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و تعدادی از نمایندگان برگزار شد. پیش از این، ۱۸۶ نفر از نمایندگان طی نامه ای خواستار تعیین تکلیف وضعیت تمامی پرسنل شرکتی و قراردادی و نیروهای کادر سلامت و موارد مشابه شدند تا از امنیت شغلی برخوردار شوند.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابراین جلسه، مقرر شد تا ۱۵ روز آینده دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس به بررسی موضوع بپردازند و در صورت توافق طرح یا لایحه ای را در این راستا تنظیم کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در صورتی که دولت و کمیسیون اجتماعی به توافق نرسند، بنا شد نشست مشترکی بین رئیس مجلس و رئیس جمهور در مورد ساماندهی کارکنان دولت برگزار شود. در نهایت تا پایان خرداد تکلیف نیروهای شرکتی، قراردادی و تبصره ۴ وزارت بهداشت و غیره مشخص خواهد شد.

مطلب مرتبط:

37 دیدگاه

  1. والله همون شرکتی و۸۹ روزه وقراددادی ام پارتی میخاد الان.. من چند سال فقط دارم میدوم یکی منو قراداد کنه شرکتی کنه ماما هم هستم برای میگن نیرو نمیخام فردا یک نفر آورده که خواهرش تو بیمارستان یکه کاره ای هست

  2. من الان 6ساله توشهرداری بم کارمیکنم نه تنهامن بلکه حدودا 300نفرهستیم که توشهرداری بم کارمیکنیم تازه 2سال میشه که شرکتی شدیم وبیمه هم شدیم حقوق مااززمانی که شرکتی شدیم اول یک میلیونوشیشصد بوده اصلا1400شده دومیلیونو200خداییش خودتون ی حساب سرانگشتی بکنید ببینید بااین حقوق میشه زندگی کرد باید کرایه خونه بدیم خرج لباس مدرسه هم بدیم خوردوخوراک پول آب وبرق وگازو…اگرخداجای حق نشسته باید حقوق تمام نیروهای شرکتی مساوی باشه بانیروهای قراردادی ورسمی روزی ده ساعت کار میکنیم نه اضافه کاری ن حق اولادومسکن هیچی نمیدن به غیراز همون حقوق که یباردوماه میشه حقوق میدن یبارسه ماهی یبارمیدن

  3. سلام لطفا فکری هم برای وانتهای استیجاری که همیشه مانند پرسنل حضور دارند ودر اختیار قسمتها هستند در فولاد مبارکه و فولاد سبا بکنید هر کدام دارای حداقل ۱۵ سال سابقه و بیمه داخل فولاد رادارند. از لطف شما سپاسگذاریم.

  4. مربی ۲۷ سال سابقه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بصورت پاره وقت هستم جرمم هنری بودن در این کشور است ، هیچ جایی از این حکومت و قانون صحبت از پاره وقتها نیست چرااااااا؟؟ با اینکه تمام کارهای جشنواره های داخلی و خارجی اعم از بنر و پوستر و دکورو ….. با بخش هنری و ادبی ست ،

  5. سلام نیروهای استیجاری را از قلم انداخته اید وضعیت آنها که با ماشینهای خود در ادارات کار میکنند و حقوق ناچیزی میگیرند و همه را صرف استهلاک همان ماشین می کنند از همه بدتر است آنها را هم در یابید.

  6. سلام . چرا بنده با 16سال سابقه کار هنوز قراردادی باشم در صورتی که نیرو هنوز یکسال کار نکرده بعلت اینکه پدرش فقط6ماه جبهه داشته استخدام رسمی شود. با کدام انگیزه کار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام