کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

تصويب افزايش فوق العاده ويژه وزارت نيرو و شرکت‏‌های تابعه (دولتی) در شورای حقوق و دستمزد

تصويب افزايش فوق العاده ويژه وزارت نيرو و شرکت‏‌های تابعه (دولتی) در شورای حقوق و دستمزد

شناسنامه قانون- وزارت نيرو به منظور حفظ و نگهداشت و همچنین ايجاد انگيزه کارکنان صنعت آب و برق، طی مکاتبه‌ای از سازمان اداری و استخدامی کشور افزايش درصدهای “فوق العاده ويژه” را درخواست نمود و در اين راستا با پيگيری موضوع و برگزاری جلسات متعدد، موانع قانونی، اداری و بودجه‌ای رفع گرديد.

سرانجام در جلسه “شورای حقوق و دستمزد” که در تاريخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ با حضور وزير نيرو، معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان اداری و استخدامی کشور، معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر اعضاء برگزار شد، افزايش درصد فوق العاده ويژه کارکنان وزارت نيرو و شرکته‌ای تابعه(دولتی) برای مشاغل عمومی و اختصاصی به ترتيب به ميزان ۳۵ درصد و ۵۰ درصد مورد تصويب قرار گرفت.

فوق العاده ویژه موضوع بند (۱۰) ماده (۶۸)‌ قانون مدیریت خدمات کشوری در احکام کارمندان رسمی، پيمانی، قرارداد انجام کار معين(مشخص) شاغل در مشاغل اختصاصی و عمومی مورد تصويب شورای توسعه مديريت با توجه به درصدهای فوق بر مبنای حقوق ثابت، فوق العاده‌های سختی کار، ايثارگری، شغل و مبلغ ريالی تفاوت جزء (۱) بند (الف) و… محاسبه میگردد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

46 دیدگاه

  1. تبعیض بین کارکنان اداری واختصاصی
    همه دریک سازمان اداره کارمی کنند ولی دولت تبعیض قائل می شودبین کارکنان یک مجموعه این عادلانه نیست.

    1. زیاد شادی نکنید بعد از ۲ سال میانگین حقوق بازنشستگی را بجای دو سال آخر میکنند سه سال و همه را یکجا از کارمندان کم میکنند

  2. وزارت نیرو همینطوری هم حقوقش بالا بود ادارات دیگه مثل دامپزشکی و منابع طبیعی با اون حجم کار و سختی کار شامل هیچ افزایشی نمیشن

  3. خدایی کارکنان سازمان راهداری با این حقوق ناچیز و این همه مشغله در روزهای برفی و خطرناک جاده ای چرا فکری به حالشون نمیشه .

    1. چه عجب!!!.یعنی الان حقوق ۷ تومنی کارشناس ارشد برق وزارت نیرو میشه چقدر؟؟؟. به اندازه ی یه کمک بهیار بهمون میدن الان؟؟؟

        1. معلوم جزو وزارت از ما بهترینی که بهت برخورده. این ۷ تومنی که من میگم برای سد ۵۰ کیلومتر بیرون از شهر در منطقه گرم جنوب کشور با بدترین آب و هوا اونم برای یه مرد با حق اولاد و عائله مندی و همه ی پارامترهاست. خدا لعنت کند اونایی که مفت خورای بیسواد رو بالا می‌برند و تاج سر نخبگان می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام