آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ارائه پیشنهاد در بودجه 1402 برای تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل از بهمن 1400

ارائه پیشنهاد در بودجه 1402 برای تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل از بهمن 1400

شناسنامه قانون- رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس، از ارائه پیشنهادی در قالب تبصره 20 لایحه قانون بودجه سال 1402 برای تمدید اجرای مصوبه تبدیل وضعیت ایثارگران برای شاغلین بعد از بهمن سال 1400 خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از خانه ملت، حسن نوروزی در مورد یکی از مطالبات جامعه ایثارگران مبنی بر تداوم اجرای بند (د) تبصره (20) قانون بودجه سال 1400 که به تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌ها تاکید دارد، گفت: این موضوع در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 مطرح شد اما به دلیل نظرات متعددی که در این خصوص وجود داشت به نتیجه‌ای نرسید.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما برای تمدید اجرای این مصوبه در قالب تبصره 20 لایحه بودجه سال 1402 نیز پیشنهای ارائه دادیم و چنانچه در صحن رای بیاورد قطعا اجرای آن برای مشمولین بعد از بهمن سال 1400 نیز در دستورکار قرار خواهد گرفت.

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: فعلا اجرای این مصوبه تنها شامل افرادی می‌شود که تا قبل از بهمن سال 1400 مشغول به فعالیت بوده‌اند و تصمیم‌گیری پیرامون وضعیت شاغلین بعد از این تاریخ منوط به تصویب پیشنهاد ارائه شده است.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

1 دیدگاه

  1. هیچ کس بخاطر ایثارگر شدن و مزایا نجنگید مگر برای دفاع وانجام دین به زادگاه چه بسا جانش از دست میرفت بسیاری همچون من پیگیر ایثارگری با وجود هشت سال جنگ و نظامی بودن نشده ایم ولی کاش قانون بدون اثتثنا انجامشود و بموقع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام