آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

رونمایی از مرکز نوآوری سازمان اداری و استخدامی کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

با حضور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳؛ از مرکز نوآوری سازمان اداری و استخدامی کشور رونمایی شد

شناسنامه قانون- با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در چهارمین روز نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس از مرکز نوآوری سازمان اداری و استخدامی کشور رونمایی شد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، نخستین مرکز نوآوری سیستم های اداری استخدامی با حضور میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور و تنی چند از مدیران در این حوزه در روز پایانی نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۳ افتتاح شد.

لطیفی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: نیاز به آینده مطلوب در حوزه های مختلف و آینده نگری مناسب جهت بهبود مستمر جریان اداری – استخدامی، رونمایی از مرکز نوآوری در سیستم های اداری استخدامی با منشاء نوآوری و خلاقیت و نگاهی به تجربیات استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان در این حوزه در بخش دولتی را ضروری ساخت.

او افزود: تحول در نظام حکمرانی آینده با تغییراتی در بخش نظام اداری ایجاد می شود و در این راستا استفاده از ظرفیت نخبگان و پزوهشگران و برقراری حلقه ارتباطی فی مابین آنها با مراکز ذیربط می تواند موجبات تغییر و تحول بهینه در این حوزه را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه نظام اداری سیستم عامل اداری کشور است اظهار داشت: چنانچه این نظام دارای ضعف باشد نمی توانیم شاهد تحولات اداری باشیم و قرارگرفتن در مسیر تحول به دشواری صورت می گیرد، از سویی چون مخاطب و نتایج روند اجرایی شدن این پروسه ۸۵ میلیون نفر جمعیت کشور است جایی برای آزمون و خطا نیست و باید با دقت و اهمیت بسیاری به مرحله اجرا درآید.

معاون رئیس جمهور کشور ادامه داد: ایجاد فضای مناسب برای نخبگان و پزوهشگران، حمایت از گروه های محقق و … از اهداف اجرای این پروژه است که با شناسایی و معرفی افراد ذیصلاح به مراکز ذیربط انجام می شود.

لطیفی در پایان یادآور شد: در مرحله نخست اجرای رونمایی از این مرکز از ظرفیت ها و تیم های موجود در نهادهای مختلف استفاده می شود و سپس با راه اندازی سامانه ای ویزه شرایط مناسب تری جهت شناسایی ظرفیت های موجود راه اندازی خواهد شد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام