آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

معاون حفظ حقوق عامه دیوان عدالت اداری منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس دیوان عدالت اداری: معاون حفظ حقوق عامه دیوان عدالت اداری منصوب شد

حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری با صدور حکمی رضا مسعودی فر را بعنوان سرپرست معاونت حفظ حقوق عامه دیوان عدالت اداری منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، در متن این حکم آمده؛ دکتر رضا مسعودی فر، مستندا به بند ۲ اصل ۱۵۶ قانون اساسی و ماده ۱۲۰ قانون دیوان عدالت اداری اصلاحی ۱۴۰۲ با حفظ سمت (معاون نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری) به عنوان سرپرست معاونت حفظ حقوق عامه دیوان منصوب می گردد.

حجت السلام و المسلمین مظفری در بخش دیگری از این حکم، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی و ریاست معظم قوه قضائیه در مراقبت از حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع آن در حدود صلاحیت دیوان، انجام تکالیف مقرر در ماده ۱۲۰ قانون دیوان عدالت اداری در حوزه شناسایی و پیگیری ابطال اقدامات، تصمیمات، آیین نامه ها و مقررات و سایر نظامات خلاف قانون ناظر بر حقوق عامه که منجر به تضییع آن می‌گردد و خارج از حدود اختیارات مراجع وضع کننده می‌باشد، با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت های قانونی و تعامل با مراجع قضایی، اداری، انتظامی و امنیتی و نیز نهادهای مردمی مورد انتظار و تاکید می باشد.

1 دیدگاه

  1. با سلام و احترام کاش یک فکری هم برای اعضا فاقد شغل شورا می کردید که نزدیک به دو دهه به قوه قضائیه خدمت کردند .کاش میشد یک روز که بیدار شدم اینهمه تبعیض و این همه مشکلات ..‌وبهرکشی از آدمها در زیر مجموعه های دادگستری نباشد والعدل و اساس الملک به واقعیت تبدیل شود با نهایت احترام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام