آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری به زودی منتشر می‌شود

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری به زودی منتشر می‌شود

شناسنامه قانون- معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون، محمد مهدی کاظمی با انتشار پیامی در ویراستی نوشت: باتوجه به پیام‌ها و درخواست‌های مکرر داوطلبان درمورد تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز، بنابر هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌ها در هفته‌های گذشته، به‌زودی دفترچه تکمیل ظرفیت منتشر خواهد شد.

وی درمورد رسیدگی به اعتراض‌ها، افزود: با تشکیل تیم‌هایی از ارزیابان حرفه‌ای مرحله قبل، انجام خواهد گرفت و همه درخواست‌های ثبت شده رسیدگی و نتیجه به ذینفعان اعلام می‌شود.

پیش از این، صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در یک مصاحبه تلویزیونی با بیان اینکه ظرفیت اعلام شده (۲۲ هزار نفر) آزمون استخدام دبیر آموزش و پرورش تکمیل نشده است، اعلام کرد که به زودی مرحله تکمیل ظرفیت برای استخدامی دبیر و هنرآموز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز روز پنجشنبه ۱۲ مرداد در سراسر کشور برگزار شد و به گفته معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیش از ۳۲۵ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که شامل ۲۷۴ هزار و ۲۶۵ نفر برای دبیری و ۵۱ هزار و ۴۳۳ نفر برای هنرآموزی بود.

از این تعداد ۲۲۲ هزار و ۱۴۱ نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان را بانوان و ۱۰۳ هزار و ۵۵۷ نفر نزدیک به ۳۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دادند.

نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش‌وپرورش روز چهارشنبه ۲۶ مهر اعلام شد.

8 دیدگاه

  1. با سلام لطفا ازکارنامه قرمزها هم استفادا کنین بخدا ما هم جوونیم هم استعدادش رو داریم حیفه تو خونه بیکار و ناامید بشینیم 😪

  2. سلام خواهش می کنم از ما کارنامه قرمزا هم استفاده بشه شهر ما فقط یه دونه دبیری علوم می خواست با پانصد شرکت کننده .من سهمیه ده درصد جاتبازی داشتم برا لحاظ نشده بود چرا

  3. توروخدا از کارنامه قرمزا هم استفاده کنید.. عمرمون پای آزمون هدر رفت شدیم مرده متحرک .. خواهشن از نیروی جوان بجای بازنشسته ها بگیرید .. ایران با کمبود شدید معلم روبروست..به جوانان این فرصت شغلی رو بدید .. هر شهری که متقاضی نداره ما اونجا میریم.. کارنامه قرمزا رو دریابید.. امتیاز تاهل و فرزند واسه من لحاظ نشده بود..

  4. سلام چرا بین این همه رشته که می گیرند فقط رشته حسابداری رو کنار گذاشتن با توجه به اینکه کسی که رشته حسابداری می خونه ادم با سوادی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام