آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ساز و کار تشویق و ماندگاری شاغلان در پست های تخصصی حقوقی در برنامه هفتم

ساز و کار تشویق و ماندگاری شاغلان در پست های تخصصی حقوقی تدوین می‌شود

شناسنامه قانون- نمایندگان مردم در مجلس مصوب کردند ساز و کار تشویق و ماندگاری شاغلان در پست‌های تخصصی حقوقی تدوین شود.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از خانه ملت؛ نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، یکم آذرماه ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، با ماده الحاقی (۱) این لایحه با ۱۵۹ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بر اساس ماده الحاقی (۱) این لایحه؛ با رویکرد عدالت در پرداخت ها و هماهنگی میان گروه‌های شغلی در سقف اعتبارات مصوب، آئین نامه قانون مقررات اداری و استخدامی سازمان بازرسی کل کشور ظرف مدت شش ماه توسط آن سازمان تهیه و به تصویب رئیس قوه قضائیه می‌رسد.

به گزارش خانه ملت، نمایندگان همچنین با ماده الحاقی (۲) این لایحه با ۱۴۱ رأی موافق، ۵ رأی مخالف و ۱۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بر اساس ماده الحاقی (۲) این لایحه؛ در جهت حفاظت بهینه از بیت‌المال و حقوق و اموال دولت، دستورالعملی مشتمل بر سازوکارهای مختلف تشویق و ماندگاری شاغلان در پست‌های تخصصی حقوقی در دستگاه‌های اجرائی از جمله در مورد فوق‌العاده حمایت قضائی مشترکاً توسط معاون حقوقی رئیس جمهور، وزیر دادگستری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و رئیس سازمان پیشنهاد و پس از تصویب هیأت وزیران در چهارچوب قانون ابلاغ می‌گردد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام