آزمون تعیین صلاحیت
مقررات حقوق و دستمزد

بخشنامه تخصیص و پرداخت حقوق آذرماه از طریق سامانه یکپارچه نظام اداری

بخشنامه تخصیص و پرداخت حقوق و مزایا در آذرماه از طریق سامانه یکپارچه نظام اداری (سینا) (بخشنامه شماره ۴۸۵۷۹ مورخ ۹/۹/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور)

دانلود فایل pdf بخشنامه حقوق آذرماه

بخشنامه به تمامی دستگاه‌های اجرایی که حقوق و مزایای کارکنان خود را از محل بودجه عمومی دولت (عمومی، متفرقه و اختصاصی) پرداخت می‌کنند

تخصیص و پرداخت حقوق و مزایا در آذرماه از طریق سامانه یکپارچه نظام اداری (سینا)

در اجرای بند (الف) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و پیرو بخشنامه شماره ۶۸۹۳۹ مورخ ۳۰/۰۶/۱۴۰۰ معاون اول محترم رییس جمهور و نامه شماره ۸۶۶۷۴/۵۹۳۰۷ مورخ ۱۱/۸/۱۴۰۰ دبیر محترم هیأت دولت در خصوص تصمیمات متخذه در جلسه هیأت وزیران و به منظور ساماندهی و ایجاد انضباط مالی در پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان، از آذرماه سال‌جاری، تخصیص و پرداخت حقوق و مزایا، صرفاً بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه یکپارچه نظام اداری (کارمند ایران) و به ذی‌نفع نهایی انجام می‌گیرد.

لذا ضروری است تمامی دستگاه‌های اجرایی، نسبت به ثبت، تکمیل و به روز رسانی کارکنان و ثبت حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر و سایر پرداختی‌ها که تحت هر عنوانی در آذرماه قصد پرداخت آن را دارند، حداکثر تا ۱۵ آذرماه در سامانه یکپارچه نظام اداری (کارمند ایران) اقدام نمایند. هر گونه پرداخت مازاد بر ارقام ثبت شده در سامانه مذکور مجاز نمی‌باشد.

لازم به ذکر است با استناد به جزء ۲-۲ بند «الف» تبصره (۲۰)، هر گونه مسئوریت عدم پرداخت حقوق و مزایا، ناشی از عدم ثبت اطلاعات مذکور، بر عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی و ذیحساب/ مدیر امور مالی ذیربط می‌باشد.

میثم لطیفی- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

بخشنامه تخصیص و پرداخت حقوق و مزایا در آذرماه از طریق سامانه یکپارچه نظام اداری
تخصیص و پرداخت حقوق آذرماه از طریق سامانه یکپارچه نظام اداری

11 دیدگاه

  1. با سلام
    انتقال خون کرمانشاه این دستور رو به تمسخر گرفته و نیروهای شرکتی رو وارد نمیکنه و میگن این فقط برا نیرو رسی و پیمانی و قراردادی و هیچ دستگاه نظارتی هم کارش نداره،برا این منظور هزار بهانه داره و تنها هدفش پر کردن جیب پیمانکار.

  2. هر وقت دیوان محاسبات و مجلس اطلاعات حقوقیش رو بارگزاری کرد اون موقع به به و چهچه کنید.
    همیشه این کارا برا قشر بدبخت جامعه بوده و هستش

  3. خوب که چی یعنی اختلاف پرداختی در همه سازمانها درست میشه طرح خوبیه ولی اگه همسان سازی نشه ارزش نداره چرا در دو اداره که کاراشون مشابه هست ولی دریافتی بیش از دو برابر تفاوت دارن
    اداره ثبت احوال نیرو کم کار چند برابر ارباب رجوع فراوان طرح های در حال انجام فراوان ولی دریافتی کمتر
    بنازم به عدالت

  4. با سلام چه جور باید مطمئن بشیم که اطلاعات نیروهای شرکتی ثبت شده است و حقوق آذر ماه از طریق سازمان محل خدمت پرداخت میشه و پیمانکار دیگه حق پرداخت حقوق کارکنان شرکتی رو نداره لطفاً راهنمایی کنید

  5. با سلام .اگه اینکارو بکنید عالی میشه .حتی باید اضاف کاری حق شیفت .نوبت کاری .ماموریت با بیتوته .کارانه ووووو اجبار کنید تا حقوقها و دزدیها ی امور مالی و انسانی .وتبعیض بین کارکنان مشخص میشه .خدا خیرتون بده حتما ازشون اضافه کاریها و ماموریتها رو ازشون بخواهید.یه مشت دزد.همه هم فامیل هستن مخصوصا تو اداره راهداری و حمل ونقل زاهدان .این معاونت پشتیبانی مالی وانسانی یکی از کثیف ترین زنهای منفور تو اداره هستش

  6. اگه توی این سامانه فیش حقوقی اونایی که حقوق نجومی میگیرند را نشون میداد، بهتر قابل قبول بود. من اگه بجای تصمیم گیرندگان بودم، سقف حقوق بالاترین مقام کشوری را 6 برابر حداقل حقوق(سه میلیون و پانصد هزار تومان) یعنی 21 میلیون تومان میزدم. درسته، مسئولین زحمت میکشند ولی اون کارگر زبون بسته ای هم فعالیت بدنی داره، زحمت میکشه.

  7. پرداخت حقوق از طریق سامانه یکپارچه اولا از طرف کی و چه ارگانی رصد میشه و نتیجه اش چی میشه؟ در ثانی حالا گیرم این طرح پرداخت خیلی ام عالی انجام شد، چه تاثیری در جبران کمبود و نواقصات و نارسایی های مالی حقوق بگیران و تحمل افزایش قیمت های اجناس و مواد ضروری و اولیه مورد نیاز زندگانی آنان دارد؟ خدایا در این وادی عجز و ناتوانی چی بگم والله … آرزوست!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام