آزمون تعیین صلاحیت
مقررات حقوق و دستمزد

جزییات اصلاح مصوبه پرداخت کمک های رفاهی دستگاه های اجرایی

جزییات اصلاح مصوبه پرداخت کمک های رفاهی دستگاه های اجرایی (نامه شماره ۶۰۰۴۸ مورخ ۲۳/۵/۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور)

برادر ارجمند جناب آقای تفرشی

معاون محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی

عطف به نامه شماره ۵۵۹۱۹ مورخ ۱۷/۰۵/۱۴۰۲ ذیحساب و مدیر کل محترم امور مالی سازمان در خصوص پرداخت کمک‌های رفاهی اعلام می‌دارد:

جزییات اصلاح مصوبه پرداخت کمک های رفاهی دستگاه های اجرایی

پیشنهادات دستگاه‌های اجرائی در خصوص «ضوابط اجرائی نحوه اعطای مزایای جانبی به کارکنان دستگاه‌های اجرائی» در جلسه ۱۷/۰۵/۱۴۰۲ شورای حقوق و دستمزد مورد بررسی قرار گرفت و ضمن اعمال برخی اصلاحات در ضوابط ابلاغی (موضوع مصوبه شماره ۷۷۳۹۲/۶۱۵۹۲ مورخ ۰۴/۰۵/۱۴۰۲)، متن نهایی ضوابط یاد شده به تصویب آن شورا رسیده و متعاقباً جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

در مصوبه اخیرالذکر، تاریخ اجرای ضوابط مزبور از ابتدای شهریورماه سال جاری تعیین گردیده و بر این اساس، پرداخت‌هایی که قبل از تاریخ مذکور انجام شده است، مشمول مفاد آن ضوابط نمی‌باشد. همچنین، با اضافه شدن عنوان «کمک های رفاهی» در زمره اقلام مزایای جانبی، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تمامی پرداخت‌های رفاهی مازاد بر اقلام مندرج در ضوابط فوق‌الذکر را ذیل عنوان یادشده پرداخت نمایند.

حسین عرب اسدی- معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور

اصلاح مصوبه پرداخت کمک های رفاهی
اصلاح مصوبه پرداخت کمک های رفاهی
شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

9 دیدگاه

  1. منظور از دستگاههای اجرایی در این بخشنامه ظاهراً فقط نیروهای شاغل و بازنشسته چند وزارتخانه است که شامل شرکت نفت و نیرو و کشور و مخابرات و جهاد و بانکها و چند نهاد خاص است و باقی کارکنان دولت و بازنشستگان شان هم سهمشان همان مختصر حقوقی است که میگیرند .

  2. خوبه ولی چرا هیچ اشاره ای به بازنشستگان نشده ؟؟؟؟شاغلان هم اضافه کار ساعتی دارندکه اکثرا غیر واقعی و فقط برای کمک دریافت میکنند . ماموریت میگیرند که ۸۰ درصدش غیر واقعی است و برای کمک پرداخ میشه . پول لباس . ایاب و ذهاب . ناهار و … دریافت میکنند ولی بازنشستگان هیچیک از این ارقام را نمیگیرند و از همه چیز بجز یه حقوق غیر واقعی و اندک محرومند . لطفا به فکر بازنشستگان هم باشند . حالا که امکان افزایش حقوق نیست حداقل از اینگونه مساعدتها برخوردار شوند .

    1. اولا که همچین چیزی نیست. دوما اگر باشه شما در زمان اشتغال گرفتی . بعد 30 سال باید خودتو جمع میکردی. حالا گیر دادی به دوزار رفاهی شاغلین اونم تو این شرایط تورمی وحشتناک؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام