آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

اصلاحیه دوم دفترچه آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی

اصلاحیه دوم دفترچه آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی+ تمدید مهلت ثبت‌نام

شناسنامه قانون- بخش دوم اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی منتشر شد.

به گزارش شناسنامه قانون، پیرو انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی، بدینوسیله به اطلاع كلیه داوطلبان شركت در امتحان مذكور می‌رساند، با توجه به اعلام سازمان تامین اجتماعی، اصلاحات و اضافات الحاقی در سامانه ثبت‌نام صورت گرفته است.

بر این اساس مهلت ثبت‌نام تا تاریخ ۱۳ اسفند تمدید شد.

اصلاحیه دوم دفترچه آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی

پیرو انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی، بدینوسیله به اطلاع كلیه داوطلبان شركت در امتحان مذكور می‌رساند، با توجه به اعلام سازمان تامین اجتماعی، اصلاحات و اضافات الحاقی در سامانه ثبت‌نام صورت گرفته است.

كلیه داوطلبان می‌توانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت‌نام، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت‌نام این آزمون به نشانی ir.hrtc.www مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در امتحان مذكور اقدام نمایند و یا اگر قبلا ثبت‌نام كرده‌اند، ضمن مراجعه به پروفایل خود، در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.

نحوه اعلام نتيجه

– تبصره ذيل بند ج بخش ششم (صفحه ۲۴ دفترچه راهنما) حذف مي‌گردد.

امتياز كرونا

امتياز كرونا به بخش چهارم دفترچه راهنماي آزمون به شرح زير اضافه مي‌گردد:

– به نمره مكتسبه كاركنان قرارداد كار معين، كارگري، شركتي و متعهدين كه در راستاي وظايف و ماموريت‌هاي محوله مستقيماً در مقابله با ويروس كرونا و درمان بيماري كرونا (كوويد۲۰) از تاريخ /۲ ۰۹/۲۳ تا آخرين روز ثبت‌نام در مراكز درماني و بهداشتي زير مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي، انستیتو پاستور و فوريت‌های پزشكي يا مراكز خصوصي خدمت نمودهاند، صرفاً در صورت برخورداري از شرايط مندرج در آگهي، به ازاء هر ماه سابقه خدمت، دو ( ۳) درصد و حداكثر تا بيست (۳۱) درصد به نمره مكتسبه فرد منطبق با قوانين و مقررات ابلاغي اضافه خواهد شد.

داوطلبان ميبايست ميزان سابقه خود را مطابق با اطلاعات فوق، به صورت خوداظهاري در بخش سوابق و سهميه‌هاي فرم ثبت‌نام درج نمايند.

داوطلباني كه تاكنون ثبت‌نام خود را نهايي كرده‌اند، مي‌توانند با مراجعه به بخش ويرايش اطلاعات در پروفايل شخصي، نسبت به ثبت اين اطلاعات اقدامات لازم را انجام دهند.

دانلود دفترچه ثبت‌نام آزمون تامین اجتماعی

اصلاحیه نخست دفترچه آزمون استخدامی

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی

معرفی کتاب منبع آزمون استخدامی تأمین اجتماعی:

شناسنامه قانون | %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C %D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86 %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C %D9%88 %D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام