کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

برنامه هفتم توسعه تا پایان شهریور به شورای نگهبان ارسال خواهد شد

زنگنه: برنامه هفتم توسعه تا پایان شهریور به شورای نگهبان ارسال خواهد شد

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: با توجه به پیش بینی‌های لازم سعی خواهد شد که تا آخر شهریور ماه سال جاری بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس به اتمام برسد و سپس به شورای نگهبان جهت تایید نهایی ارسال شود.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از تسنیم، محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، صبح امروز (دوشنبه ۵ تیر) در نشست خبری که در حاشیه جلسه علنی مجلس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: از زمان تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه توسط رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس ۵ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ثبت کنند.

وی افزود: همچنین کمیسیون‌های تخصصی ۱۰ روز فرصت دارند تا این لایحه را بررسی کنند و پیشنهادات خود را در کمیسیون تلفیق ثبت کنند. علاوه بر این کمیسیون‌های تخصصی باید گزارش نهایی خود را نیز به کمیسیون تلفیق ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه گفت: پس از آن کمیسیون تلفیق ۳ هفته کاری فرصت دارد تا پیشنهاد کمیسیون‌ها را بررسی کند و بعد از آن این گزارش بارگزاری شده و نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را بر روی این گزارش ثبت کنند و بعد از آن توسط رئیس مجلس به صحن علنی آورده می‌شود.

زنگنه تصریح کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، امکان افزایش زمان بررسی لایحه برنامه هفتم وجود دارد و با توجه به پیش بینی‌های لازم سعی خواهد شد که تا آخر شهریور ماه سال جاری بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس به اتمام برسد و سپس به شورای نگهبان جهت تایید نهایی ارسال شود.

دانلود فایل لایحه برنامه هفتم توسعه

در حال تکمیل…

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام