آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

جمع آوری برنامه نیروی انسانی دستگاه های اجرایی تا 4 ماه آینده/ آخرین وضعیت لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری

معاون سازمان مدیریت گفت: لایحه دائمی‌ شدن قانون مدیریت خدمات کشوری تدوین شده و برای تصویب و تصمیم‌گیری به دولت ارسال شده است.

علی صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه قرار است دستگاه‌های اجرایی تا 4 ماه آینده برنامه مربوط به نیروی انسانی خود را در مدت 3 تا 5 ساله پیش‌ رو به سازمان مدیریت ارسال کند، اظهار داشت: این موضوع نیاز به مطالعات و بررسی‌های دقیق کارشناسی دارد تا بتوان براساس این گزارش‌ها وضعیت نیروهای دستگاه‌ها را مشخص کرد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در پاسخ به این سؤال که چه زمانی لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری برای دائمی‌شدن به مجلس ارسال خواهد شد، گفت: درحال حاضر لایحه دائمی‌شدن این قانون در کمیسیون‌های دولت درحال بررسی است و تعداد کمی از مواد این قانون اصلاح، حذف و یا تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در دولت لایحه دائمی‌شدن قانون مدیریت خدمات کشوری تهیه و تدوین شده است، تصریح کرد: طی 7 سال گذشته نخواستند که این قانون اصلاح شود، از سال 91 تا کنون نیز تمدید شده است و سعی داریم قوانین موجود به‌صورت کامل اجرایی شود.

صفدری تأکید کرد: مباحثی مانند چابک‌سازی، شفاف‌سازی نظام اداری و مباحث دیگر این قانون در دستورکار بوده و تلاش می‌کنیم در اولین فرصت و تا پایان ماه‌های آینده به مجلس برود، هم اکنون درحوزه کارشناسی نظرات و پیشنهادات ارائه شده و منتظر تصمیم‌گیری دولت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام