کتاب استخدامی اداری ها
آزمون های استخدامی

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز/ زمان انتشار نتایج آزمون آموزگاری

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز/ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش مردادماه برگزار می‌شود/ زمان اعلام نتایج مرحله اول آزمون استخدامی معلمان

شناسنامه قانون- رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار دفترچه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز تا هفته آینده خبر داد که قرار است براساس این آزمون بیش از ۲۲ هزار و ۱۸۴ نفر هنرآموز و دبیر جذب ‌شوند.

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز

به گزارش شناسنامه قانون، علیرضا علی‌خان‌زاده؛ رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد این سازمان در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: براساس توافق صورت گرفته بین سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش مقرر شد دفترچه آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری هر چه سریع‌تر تکمیل و نهایتا تا هفته آینده منتشر شود.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز

وی با تاکید بر تنوع رشته‌های آزمون پیش‌رو، افزود: بر این اساس آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری مردادماه امسال برگزار خواهد شد تا ۲۲ هزار و ۱۸۴ هنرآموز و دبیر جذب شوند.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری

رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش نیز ابتدای تیرماه امسال منتشر خواهد شد و افرادی که به بخش ارزیابی تکمیلی رسیدند، معرفی می‌شوند.

پیش از این، لطیفی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفته بود: برای آزمون دبیری ما دیروز جلسه‌ای با وزیر و معاونین ایشان داشتیم و به جمع‌بندی خوبی رسیدیم زیرا چون جزئیات نقطه محل‌ها اعم از اینکه چه معلمی در چه مقطعی و با چه جنسیتی و برای کجا می‌خواهیم جذب کنیم باید در دفترچه ها قید شود و وزارت آموزش و پرورش تغییراتی را در این نقطه محل ها داده بود که مقرر شد تا شنبه به ما اعلام کنند تا بتوانیم دفترچه های آزمون را توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: دفترچه آزمون استخدامی دبیری سال ۱۴۰۲ هفته آینده نهایی می‌شود/ امتیازات ویژه معلمان

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام