آزمون های استخدامی

اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری (شورای عالی کارشناسان)

اطلاعیه در خصوص تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون كارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ شورای عالی كارشناسان رسمی دادگستری

پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاريخ ۱۴۰۲/۰۸/۱، با توجه به اعلام شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، به اطلاع متقاضيان اين آزمون مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ (۱۴۰۲/۰۸/۰۷) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده است كه بتوانند تا روز یکشنبه به تاريخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به اصلاحات ذیل مقرر شد امکان ويرايش اطلاعات براي متقاضيان فراهم شود. بر این اساس، آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

اصلاحیه مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام:

ـ اصلاحیه مربوط به شرایط احراز تحصیلی:

-رشته تحصیلی مهندسی کشاورزی گرایش علوم دامی (کد ۱۳۴۲)، به رشته کارشناسی دامپروری و دامپزشکی (کد ۴۰) اضافه می‌شود.

برای ورود به صفحه ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۲ کلیک کنید

برای خواندن دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۲ کلیک کنید

زمان برگزاری

کارت ورود به جلسه آزمون آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲ (شورایعالی کارشناسان رسمی دادگستری) از روز ۱۲ دی ماه توزیع می شود و روز برگزاری آزمون کتبی نیز جمعه ۱۵ دی ماه است.

برای مشاهده جزئیات کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی (مشترک بین کلیه رشته‌ها) بر روی عکس کلیک کنید:

آزمون کارشناسی رسمی سال ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام