کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

دستور رییس‌جمهور به سازمان اداری و استخدامی برای ارائه لایحه ساماندهی کارکنان دولت به مجلس

دستور رییس‌جمهور به سازمان اداری‌واستخدامی برای ارائه لایحه ساماندهی کارکنان دولت به مجلس

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، از دستور رییس جمهور به رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای ارائه لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس خبر داد.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه ۳ روز گذشته مکاتبه‌ای با رییس جمهور برای یادآوری ضرورت ارائه لایحه از سوی دولت برای ساماندهی استخدام کارکنان دولت داشته است در تشریح نتیجه این مکاتبه، گفت: ابتدا از رییس جمهور تشکر می‌کنم که طی ۳ روز این نامه را بررسی کرده و تأکید لازم را جهت همکاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صادر کرده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه این اقدام حساسیت رییس جمهور نسبت به موضوع ساماندهی استخدام کارکنان دولت و رفع تبعیض در این حوزه را می‌رساند. ادامه داد: در متن این دستور آمده است که ضمن بررسی و ارائه لایحه جامع در جهت اجرای عدالت در جذب و تغییر وضعیت استخدامی کارکنان دولت با کمیسیون محترم اجتماعی همکاری لازم را معمول گردانید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: این دستوردر حالی اهمیت موضوع ساماندهی استخدام کارکنان دولت را نشان می‌دهد که پیش از این رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه کمیسیون با ارائه این لایحه مخالفت کرده بود.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به دنبال این دستور کمیسیون اجتماعی از طریق لایحه دولت موضوع ساماندهی استخدام کارکنان دولت را پیگیری می‌کند که قطعا مشکل خیل عظیمی از جامعه را حل خواهد کرد.

[su_spacer size=”10″]اخبار مربوط به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از لینک زیر دنبال کنید:

[su_button url=”https://shenasname.ir/tag/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85″ target=”blank” style=”noise” size=”11″ radius=”0″ icon=”icon: newspaper-o”]آخرین اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت[/su_button]

16 دیدگاه

  1. با سلام اگر دولت اعلام می کند افزایش حقوق در 1401 15 درصد است امیدواریم فقط برای کارمندان دولت باشد چون این افزایش برای شرکتی ها خیلی کم است . کارمندهای دولت در سال پیش افزایش حقوق زیادی داشتند و همین باعث اختلاف زیاد با شرکتی ها شده ( جدا از اینکه آنان حداقل 2 برابر حقوقشان مزایا می گیرند .) شرکتی ها اگر 100 درصد هم زیاد شود به پای آنان نمی رسد

  2. سلام ما رانندگان استیجاری ادارات و نهادهای دولتی و نیمه دولتی و خصولتی و عمومی هم درخواست تبدیل وضعیت را داریم . از مجلس ونماینده های محترم و انقلابی و رئیس جمهور انقلابی درخواست داریم به مطالبه رانندگان استیجاری که پابه پای تمام نیروها برا ارگانها و نهادها فعالیت میکنند و برا کشور خدمت میکنن توجه ویژه شود؛ رانندگان استیجاری از عدم قرارداد و پایبن بودن حقوق و مزایا و نداشتن اضافه کاری و سایر آیتم ها و امنیت شغلی گلایه دارند و خواستار رسیدگی فوری به این قشر زحمت کش و ضعیف کارگر راننده هستند

  3. سلام خدمت بزرگواران
    تشکر از ادمین محترم
    لطفا به رییس محترم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بفرمایید؛ در بحث استخدام نیرو در ادارات مختلف، فقط وزارت خانه ها رو نبینن. چون وزارت خانه ها، متاسفانه در مورد سازمان های تابعه شون ، مغرضانه تصمیم می گیرن. برای نمونه، سازمان دامپزشکی کشور ، زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی. خود وزارت خانه تا دلت بخواد نیرو جذب می کنه ( ماشاءالله نیروهای جهاد کشاورزی شهرستان ها و مراکز جهاد کشاورزی شهرها و دهستان ها ) ولی اداره دامپزشکی هر شهرستان که باید 32 ( سی و دو ) تا نیرو داشته باشه ، الان در تمام کشور ، دامپزشکی هر شهرستان، 6 ، 7 تا ، 8 تا نیرو بیشتر نداره. از یه بچه مدرسه ای کلاس سوم ابتدایی که چهار عمل اصلی ریاضی ( جمع و تفریق و ضرب و تقسیم ) رو بلده بپرسیم که حدود 450 شهرستان در کشور داریم و دامپزشکی هر شهرستان 32 تا نیرو باید داشته باشه، جمع نیروهای دامپزشکی در کشور چند نفر می شن ، قطعا بهمون می که: مگه بی سوادی ؟ و بخاطر این سوال ساده ما ، خودشو به یه روانشناس معرفی می کنه. بگذریم . « 450 * 32. = 14400 » تعداد نیروی اداره کل استان ها و خود سازمان دامپزشکی کشور و دامپزشکی شهر تهران و . . . هم به این آمار بایستی اضافه بشه.
    از قدیم گفته اند: مشت نمونه خروار است.
    خود بخوان حدیث این . . . . .
    لازم است مجلس محترم، به جریان مغرضانه استخدام تعداد نیرو در ادارات مختلف ورود کنه و به این وضع موجود، سروسامانی بدهد. ان شاءالله .
    غفرالله لنا و لکم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام