اخبار اداری و استخدامی

میرسامان پیشوایی رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران شد

با حکم مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر میرسامان پیشوایی بعنوان “رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران” منصوب گردیدند.

در حکم میثم لطیفی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای انتصاب ایشان آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران» منصوب می‌شوید.

حکمرانی، تنظیم‌گری و راهبری امر بهره‌وری در کشور، ارتقاء هویت، جایگاه و بهبود عملکرد سازمان، تقویت سرمایه انسانی سازمان، گسترش ارتباطات و تعاملات سازنده با نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و مجموعه‌های اثرگذار در امر بهره‌وری، استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و انجمن‌های علمی و تشکل‌های مردمی، تقویت ارتباط مؤثر با نهادهای بین‌الملی، بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های قانونی و اسناد بالادستی در حوزه بهره‌وری، رصد و شفاف‌سازی داده‌های آماری و گزارش‌های بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی از اهم انتظارات و وظایف جنابعالی در آن حوزه است.

در پایان خطاب میرسامان پیشوایی ابراز امیدواری شده است، با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی»، «فساد ستیزی» و «قانون مداری» در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با رویکرد ایجاد تحول در نقش‌آفرینی نظام اداری کشور، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشند.

لازم به ذکر است، دکتر میرسامان پیشوایی دانش‌آموخته دکتری تخصصی در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است. از جمله دستاوردهای مهم علمی و فرهنگی او می‌توان به قرار گرفتن در لیست پژوهشگران یک درصد برتر جهان در حوزه مهندسی به استناد گزارش ISI-ESI از سال ۲۰۱۷ تا کنون، منتخب فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان پژوهشگر برتر جوان در سال ۱۳۹۸ و انتشار هشت مقاله پراستناد جهانی اشاره کرد.

دکتر پیشوایی علاوه بر تالیف کتب و مقالات پژوهشی متعدد و سوابق تدریس و ارائه کارگاه‌های علمی و آموزشی، تجربه اجرایی و مدیریت در سمت‌های مدیریت برنامه‌ریزی راهبردی و ارزیابی عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر گروه برنامه‌ریزی راهبردی مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیر دانشجویی فرهنگی دانشکده مهندسی صنایع ، مسئول بسیج اساتید و عضو هیأت ممیزه دانشگاه علم و صنعت را در کارنامه خود را دارد.

مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام