کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

ایمان منصوری رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی شد

ایمان منصوری به عنوان رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب شد

دکتر میثم لطیفی در حکمی دکتر ایمان منصوری را به عنوان «رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی» منصوب کرد.

در این حکم بر اهتمام به روزآمدی روش‌های ارزیابی عملکرد و ارتقای جایگاه جشنواره شهید رجایی، توانمندسازی ارزیابان و بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان، توجه ویژه به الگوهای اخلاقی اسلامی و سیره شهدا در تدوین شاخص‌های فرهنگ اداری، فعال‌سازی شورای‌عالی اداری و استفاده از ظرفیت این شورا برای تحول در نظام اداری، ایجاد سازوکار مناسب برای استفاده از ظرفیت این شورا برای تحول در نظام اداری، ایجاد سازوکار مناسب برای استفاده از ظرفیت نمایندگان سازمان در شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی و ایجاد ارتباط دوسویه، مستمر و سازنده با دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تدوین شاخص‌های مناسب در ارزیابی عملکرد و نظارت مؤثر، صحیح و علمی تأکید شده است.

گفتنی است، منصوری از کارشناسان جوان سازمان اداری و استخدامی است که در سال ۱۳۹۰ به استخدام دولت درآمده است. عضویت کمیسیون ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی، همکاری در تهیۀ نظام‌نامه توسعۀ فرهنگ سازمانی، طراحی و راهبری سامانۀ اعلام نتایج دولت، طراحی مدل ارزیابی عملکرد وزرا و معاونان رئیس‌جمهور و طراحی سامانۀ ارزیابی فرهنگ نظام اداری (سافا) از جمله اقدامات برجسته وی در نظام اداری محسوب می‌شود.

از جمله سوابق کاری وی می‌توان به کارشناس بهره‌وری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، رئیس گروه ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و همچنین معاون ارتقای فرهنگ سازمانی و دبیرخانۀ شورای‌عالی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور اشاره کرد. منصوری متولد ۱۳۶۲ و دانش‌آموختۀ دانشگاه علامه طباطبایی است.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام