اخبار اداری و استخدامی

تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور صحن علنی امروز+ مشروح مذاکرات

تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور صحن علنی امروز+ مشروح مذاکرات

شناسنامه قانون- گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار امروز یکشنبه ۱۸ ذی‎ماه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی قرار دارد. تقاضای تغییر دستور و رسیدگی خارج از نوبت به این طرح در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ به تصویب رسید.

متن طرح ساماندهی کارکنان دولت

تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۱۸ دی‌ماه) به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲دقیقه و با حضور ۱۹۷ نفر از نمایندگان آغاز شد.

این طرح شامل یک ماده واحده با ۸ تبصره است که برخی از پیشنهادات نمایندگان در این خصوص مطرح و ادامه بررسی به جلسه روز سه‌شنبه هفته جاری موکول شد.

مشروح مذاکرات نمایندگان در جلسه تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت:

فایل صوتی- بخش نخست

فایل صوتی- بخش دوم

فایل صوتی- بخش سوم

 

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

74 دیدگاه

  1. ۱۹سال در اب فاضلاب فارس کار میکنم
    اصلا نیروهای شرکتی ادم حساب نمیکنند
    ازمون استخدامی قبول شدم
    شکایت کردم کسی پاسخ گو نیست

    دولت ومجلس فکر بحال ما نمیکنند

  2. با سلام این چه تبعیضی است قرارداد انجام کار معین که ۲۰ سال سابقه کار دارد پس چی می شود اصل طرح درابتدا این بود که قراردادی به پیمانی تبدیل وضیعت شود و شرکتی به قراردادی یکدفعه کلا تغییر کرد .

    1. مانیروهای نظام مهندسی جهادکشاورزی ازاول سال تا این موقع سال کلا ۹تومن دریافت کردیم بدون بیمه،پارسال ۶ماه شرکتی بودیم آیا این طرح شامل ماها هم میشه با حقوق ماهی ۲۳۰۰

  3. تصویب این قانون فقط شکاف اجتماعی را در جامعه زیاد خواهد کرد و یقینا عدالت اجتماعی را زیر سئوال خواهد برد، کسانی که در ادارات دولتی به صورت شرکتی کار میکنند، با آشنا بازی و فامیل بازی سر کار هستند و عمدتا از توانایی علمی و عملی لازم برخوردار نمی باشند، معلوم است که نمایندگان مجلس برای اواخر این دوره مجلس قصد دارند وعده های خود را نسبت به اقوام و آشنایان خود که به وساطت آن ها در ادارات دولتی به صورت شرکتی کار می کنند عملی نمایند.

    1. اکثر همین نیروهای شرکتی، توسط همین نمایندگان مجلس به مدیران تحمیل شده اند. این نیروها بدون آزمون و بواسطه آشنایی و یا فامیلی با نمایندگان مجلس بصورت شرکتی وارد دستگاه شده اند و همان نمایندگان هم بدون در نظر گرفتن شایسته سالاری، فقط بخاطر منافع خود و تبلیغات انتخاباتی اقدام به تصویب قوانین از من درآوردی که موجب اختلال در نظام اداری و استخدامی می شود، می نمایند.

    2. این اراجیف چی میگی ما از بدبختی شرکتی شدیم با مدرک لیسانس اگر آشنا داشتیم تا حالا رسمی می‌شدیم نه بعد از ۲۳ سال بدون امید و بدون هیچ پشتوانه فقط بخشی از حقوق رو آنهم بعد از چند ماه کمکم و تدریجی دریافت کنیم و جلو خانواده همیشه شرمنده باشیم چرا که حضرت برای خودشون حیاط خلوت درست کردن تا راحتتر بخورند..

    3. سلام و عرض خسته نباشید
      شخص محترمی که میگید آشنا بازی …. بنده الان فوق لیسا نس هستم ولی نگهبان این حرفای بیربط چی میزنی

    4. خیلی از ماها مدرک و فهممون از نیروهای قدیمی و رسمی بالاتره که به اوناهم یاد میدیم ادارات بیشتر کارهاشون رو شرکتی ها انجام میدهند خدا شاهده من بدون آشنا به خواست خدا ۸ ساله دارم کار میکنم در حقوقم و رفتار دیگران نسبت بهمون داره ظلم میشه

      1. تکلیف استادان دانشگاه علمی کاربردی چه میشود ؟آیانسبت به بکار گیری این افراد اقدامی صورت خواهد گرفت؟ لطف پاسخ متشکر

      2. کاشکی این تبعیض برا همیشه برداشته شه چه لزومی دارد یه کارمند شرکتی در دستگاه دولتی باید چند برابر کارمند رسمی کار کند و حقوقش یک پنجم کارمند رسمی باشد

  4. تمامی نیروی های شرکتی حتی اونهایی که باماشین شخصی در اداره به صورت تمام وقت برای اداره کار میکنند و برای آنها بیمه از طرف شرکت پیمانکار واریز میکنه و از بودجه اداره حقوق به شرکت می‌دهند و بعد شرکت حقوق را به آنها پرداخت میکنه.

    1. سلام همسرم ۲۵سال نیروکارگذارمخابراته نه حقوق درستی داره نه رسمی کردنش فقط قراردادمستقیم بامخابرات داره چه گناهی کرده که باحقوق۱۰هزارتومن بوده تاپارسال۴۷۰۰والان هم ۶۷۰۰ چه گناهی کرده بد۲۵سال اون دنیامدیون هستین

    2. سلام این نهضتی های بعد۹۲ باچندسال سابقه چراتبدیل وضعیت نمیشن چرادولت برامون کاری نمیکنه مگه چه گناهی کردیم دیگه بیسوادمطلق نیست

    1. با سلام و احترام
      کارکنان قرارداد کارمعین که دارای سابقه کار ۲۰ سال ، شناسه کارمندی و ردیف سازمانی هستند چرا تبدیل وضعیت نمی شوند، تبدیل وضعیت این نیروها هیچگونه بار مالی برای دولت ندارد، در طرح اولیه قرار بود کارکنان قرارداد کارمعین به پیمانی تبدیل وضعیت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام