اخبار اداری و استخدامی

تأکید بر افزایش پلکانی حقوق/ امید است صحن مجلس با دولت همکاری بیشتری داشته باشد

تأکید بر افزایش پلکانی حقوق/ امید است صحن مجلس با دولت همکاری بیشتری داشته باشد

شناسنامه قانون- سخنگوی دولت گفت: نگاه دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که حقوق پایین‌تری می‌گیرند.

به گزارش شناسنامه قانون، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اهالی رسانه در رابطه با پلکانی کردن افزایش حقوق از سوی دولت و علت مخالفت مجلس با آن گفت: هم سال گذشته و هم امسال نگاه دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که حقوق پایین‌تری می‌گیرند. نگاه دولت از جنبه‌های مختلف این است که در افزایش حقوق‌ها، آنهایی که حقوق کمتری می‌گیرند درصد بیشتری افزایش حقوق داشته باشند. اگر امروز روش پرداخت و محاسبه حقوق عادلانه است محصول و نتیجه روش گذشته ما است که سالانه آن را افزایش دادیم اگر مورد قبول حکمرانان نیست نیاز به بازنگری و تجدید نظر دارد.

وی اضافه کرد: امید ما این است که صحن مجلس با دولت همکاری بیشتری داشته باشد و در موارد مورد اختلاف نظر مردم پرسیده شود و در کنشگری کارشناسی کمک شود تا ما به عنوان دولت بتوانیم افزایش حقوق درصدی را اعلام کنیم. البته در پیشنهادهای اخیر دولت مالیات هم پلکانی اخذ می‌شود و مقداری از نابرابری این چنین جبران می‌شود اما این کفایت نمی‌کند و نگاه دولت همان است که بوده و سعی می‌کند از مسیر قانونی پیگیری‌های خود را انجام دهد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

2 دیدگاه

  1. با سلام عرض کنم حکم هفت میلیونو دویست هزار تومنی خدمات کشوری در سال ۱۴۰۲ شده هفت میلیون نهصد هزار تومن به لطف بند تفاوت تطبیق و اعلام حداقل حقوق دولت یعنی هفتصد تومن افزایش کمتر از ده درصد افزایش داشته بعد حکمها با مبالغ بالا همگی بیست درصد افزایش داشتن شما بگین این کجاش عدالته حکم حداقلی کمتر از ده درصد افزایش داشته و بند فوق العاده ویژه بند ۱۰ ماده ۶۸ رو هم نمیگیرن و حکم با مبالغ بالا همگی بیست درصد افزایش داشتند و فوق العاده ویژه آنها هم به پنجاه درصد افزایش یافته و اسمش رو گذاشتن عدالت چرا مسائل رو وارونه جلوه میدین؟

  2. با سلام این پرداخت حقوق کجاش عادلانه هس که یکی ۶۰ملیون حقوق بگیره یکی ۷ملیون بعد اونی که ۶۰ملیون حقوق میگیره چون پارتی داره خانمش هم گذاشته سر کار ۲۰ملیون هم اون حقوق میگیره میشه۸۰ با اضافه کاری و مزایای دیگه به ۱۰۰ملیون هم میرسه اونی که ۷ملیون میگیره فقط همینه اینطوری فاصله طبقاطتی شدید ایجاد کردن بین مردم بعد میگن عادلانه نا عادلانه ترین پرداخت حقوق داره دولت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام