آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

توافق اولیه برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در جلسه ۳ ساعته دولت و‌ مجلس

توافق اولیه برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در جلسه ۳ ساعته دولت و‌ مجلس

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، از توافق اولیه برای افزایش حقوق بازنشستگان و حرکت به سمت متناسب سازی حقوق آن ها با شاغلین در جلسه شب گذشته دولت و مجلس خبر داد.

محسن زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در رابطه با بازنشستگان و توافقات صورت گرفته در این بخش با دولت گفت: به جهت اهمیت موضوع معیشت و حقوق بازنشستگان، مواد مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و همچنین بازنشستگان از سوی رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه ارجاع و قرار شد این موارد در کمیسیون تلفیق مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا، شب گذشته ما یک جلسه ۳ ساعتی را با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون رئیس جمهور ، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سایر نمایندگان رئیس جمهور داشتیم. الحمدلله در این جلسه به یک توافق اولیه برای افزایش حقوق بازنشستگان و متناسب سازی حقوق آن ها با شاغلین، رسیدیم و مقرر شد متن جمع بندی آن آماده شده و امروز بعد ظهر در کمیسیون تلفیق مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق تصریح کرد: تلاش ما بر این اساس است که ان شاءالله تا پایان برنامه هفتم بتوانیم بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان را براساس معیشت آنها محقق کنیم.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام