کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

نیروهای شرکتی شاغل تا پایان ۱۴۰۱ به صورت قرارداد کار معین ساماندهی می‌شوند

نیروهای شرکتی شاغل تا پایان ۱۴۰۱ به صورت قرارداد کار معین ساماندهی می‌شوند

شناسنامه قانون- گودرزی در تشریح نشست امروز کمیسیون اجتماعی خبر داد؛ جذب هرگونه نیروی حجمی جاری در دستگاه‌های اجرایی بدون مجوز سازمان اداری و استخدامی ممنوع می‌شود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع ایرادات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در این کمیسیون، گفت: بر اساس این اصلاحیه، نیروهای شرکتی سازمان‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه که تا پایان سال ۱۴۰۱ در دستگاه‌ها مشغول کار بوده و تاکنون اشتغال دارند، به صورت نیروی قرارداد کار معین ساماندهی می‌شوند و پس از این جذب هرگونه نیروی حجمی جاری بدون اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی ممنوع می‌شود.

حسین گودرزی، نماینده مردم درود و ازنا و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح گزارش نشست امروز (یکشنبه ۱۷ دی‌ماه) این کمیسیون عنوان کرد: در این نشست ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با حضور عضو حقوقدان شورای نگهبان و معاون سازمان اداری و استخدامی به عنوان نماینده دولت، بررسی و ایرادات مزبور رفع شد.

ساماندهی نیروهای شرکتی شاغل تا پایان ۱۴۰۱

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: بر اساس این اصلاحیه نیروهای شرکتی سازمان‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه که تا پایان سال ۱۴۰۱ در دستگاه‌ها مشغول کار بوده و تاکنون اشتغال دارند، به صورت نیروی قرارداد کار معین ساماندهی می‌شوند و پس از این جذب هرگونه نیروی حجمی جاری بدون اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی ممنوع است.

گفتنی است این ایرادات رفع شده در صحن مجلس به رأی نمایندگان گذاشته می‌شود و پس از تصویب به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

13 دیدگاه

  1. شاغل در اداره غله زاهدان هستم و بچه معلول ذهنی(سندرم دان و سلیاک )دارم که حقوقم فقط صرف مریضی پسرم برای گفتار درمانی و کار درمانی و غذای سلیاک می‌شود و با ۵۳ سال سن و ۲۵ سال سابقه نه خانه ای دارم در این دنیا و نه زمینی . درخواست تبدیل وضعیت استخدامی از قرارداد کار معین به رسمی را دارم لطفا بررسی کنید . محبعلی وظیفه دان کارشناس شاغل در ادامه کل غله استان سیستان و بلوچستان (زاهدان)

  2. خدایا ما چه ظلمی مرتکب شدیم که یک عمر قراردادی (کار معین) باشیم با توجه به اینکه بچه سندرم دان دارم (معلول ذهنی و هم سلیاک)و هیچ کس به فکر ما نیست نه خانه ای دارم و نه زمینی

  3. سلام
    با ساماندهي شرکتی ها به قرارداد کار معین . در حق کارمندان قدیمی کار معین اگر تغییر وضعیت استخدامی به پیمانی صورت نگیرد ظلم بسیار زیادی هست آن هم کارمندی که ۲۰ سال سابقه کار در دستگاه دولتی دارد و جوانی اش را در آن دستگاه گذرانده و پچه هاشون بپرسن که رسمی نشدید هنوز.

  4. سلام بکار گیری نیروهای شاغل غیر رسمی در وزارت نفت اگر بر مبنی تخصص فنی یا کارهای عملیاتی تعمیرات واحد ها نباشد باعث تبعیض و کاهش آنگیزه فعالیت در مکانهای پر فعالیت میگردد باید کارکنان اور هال یاتعمبیرات اساسی که فشار کاری در هوای سرد و گرم و ابزارهایی سنگین در حال فعالیت هستند نکات ویزه ای بر ایشان در نظر گرفت وبصورت قرارداد معین بکار گرفت و این نیروها را به ادامه فعالیت دلسوزانه تشویق نمود.

  5. سلام تا پایان ۱۴۰۱ و تا الان مشغول کار هستند مفهوم درستی ندارد حتما منظورتان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا اکنون است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام