آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

با تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، ۲۰ هزار میلیارد تومان نوش جان دولت میشود

رئیس فراکسیون کارگری مجلس خبر داد: تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان برای دولت درآمد ایجاد می کند

کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: قصد داریم ۱۰ هزار میلیارد تومان از ۳۶ هزار میلیارد تومان دریافتی نیروهای مشمول را به جیب مزدبگیران وارد کنیم و ۲۰ هزار میلیارد تومان باقی مانده نوش جان دولت شود.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به سرنوشت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بیان داشت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی تصویب  و در حال حاضر در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد.

وی با بیان اینکه دولت در این بخش متاسفانه لایحه‌ای را به مجلس ارائه نکرد، اظهار داشت: خوشبختانه رئیس‌جمهور در این بخش موافقت خود را اعلام کرده است چرا که برای ما گفته های شخص رئیس جمهور مهم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور در زمان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس تاکید داشت که عدالت مزدی و استخدامی در کشور وجود ندارد، بیان داشت: این حرف بدین معناست که رئیس‌جمهور روی این مسئله تاکید دارد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنابراین در حال حاضر ما طرح مذکور را به هیئت رئیسه مجلس ارسال کرده‌ایم و اعتقاد داریم که این طرح در یک ریال هم بار مالی نخواهد داشت و حتما بار مالی در این بخش را هم کاهش خواهد داد.

بابایی کارنامی اظهار داشت: ما معتقدیم گپ ۳۵ الی ۳۶ هزار میلیارد تومان بین دریافتی نیروهای مشمول این طرح با آن چیزی که دولت پرداخت می‌کند، وجود دارد.

وی تاکید کرد: متاسفانه این ۳۶ هزار میلیارد تومان در جیب نیروی انسانی نرفته و تنها به جیب پیمانکاران می رود. در این شرایط ما قصد داریم ۱۰ هزار میلیارد تومان از این ۳۶ هزار میلیارد تومان را به جیب کارمندان و کارگران وارد کنیم و ۲۰ هزار میلیارد تومان از منابع باقی مانده نوش جان دولت شود لذا این مسئله بزرگترین خدمتی است که می توان به دولت کرد.

[su_spacer size=”10″]اخبار مربوط به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از لینک زیر دنبال کنید:

[su_button url=”https://shenasname.ir/tag/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85″ target=”blank” style=”noise” size=”11″ radius=”0″ icon=”icon: newspaper-o”]آخرین اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت[/su_button]

19 دیدگاه

  1. کارمندان قراردادی باید یه پله برن بالا و بشن پیمانی و یعد از 5 سال هم رسمی… کارمندان پیمانکاری هم باید یه پله برن بالا بشن قرادادی و بعد 5 سال پیمانی و بعد از 5 سال رسمی.. طرحی به جز این به درد خودشون میخوره

  2. دوستان اولا ونایی که با پارتی وارد میشن بعد مدت کوتاهی تبدیل وضع میشن یا از اول قراردادی وارد میشن قابل توجه کسانی که هی پارتی پارتی می کنند یا سهیمه دارند که بلافاصله جذب میشن. به ما ها که هیچ سهمیه ای نداریم رسید فعلا رفتند تو استندبای و بند پشت بند و تبصره. عدالت فقط یعنی تبدیل وضع تمام شرکتی ها که سهمیه ندااشتند بدون هیچ ازمونی بعدش شرکت ها را جمع کنید این عین عدالته و بس طرف با طرح اومده با چند ماه شرکتی تبدیل شدن گناه ماها چیه خب.

  3. سلام این طرح ها شامل نیروهای شرکتی علوم پزشکی هم میشه؟ ۱۰ ساله پیمانکار از سر وته حقوق ما میزنه وهیچ قانون عدالتی هم نیست که از ما دفاع کنه ای کاش یک مسلمان واقعی پیدا می‌شد که از حق ما دفاع می‌کرد یه مرد با سه ماه حقوق معوقه تا کی باید شرمنده زن وبچه هاش باشه.تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام