آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

با تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، ۲۰ هزار میلیارد تومان نوش جان دولت میشود

رئیس فراکسیون کارگری مجلس خبر داد: تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان برای دولت درآمد ایجاد می کند

کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: قصد داریم ۱۰ هزار میلیارد تومان از ۳۶ هزار میلیارد تومان دریافتی نیروهای مشمول را به جیب مزدبگیران وارد کنیم و ۲۰ هزار میلیارد تومان باقی مانده نوش جان دولت شود.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به سرنوشت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بیان داشت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی تصویب  و در حال حاضر در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد.

وی با بیان اینکه دولت در این بخش متاسفانه لایحه‌ای را به مجلس ارائه نکرد، اظهار داشت: خوشبختانه رئیس‌جمهور در این بخش موافقت خود را اعلام کرده است چرا که برای ما گفته های شخص رئیس جمهور مهم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور در زمان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس تاکید داشت که عدالت مزدی و استخدامی در کشور وجود ندارد، بیان داشت: این حرف بدین معناست که رئیس‌جمهور روی این مسئله تاکید دارد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنابراین در حال حاضر ما طرح مذکور را به هیئت رئیسه مجلس ارسال کرده‌ایم و اعتقاد داریم که این طرح در یک ریال هم بار مالی نخواهد داشت و حتما بار مالی در این بخش را هم کاهش خواهد داد.

بابایی کارنامی اظهار داشت: ما معتقدیم گپ ۳۵ الی ۳۶ هزار میلیارد تومان بین دریافتی نیروهای مشمول این طرح با آن چیزی که دولت پرداخت می‌کند، وجود دارد.

وی تاکید کرد: متاسفانه این ۳۶ هزار میلیارد تومان در جیب نیروی انسانی نرفته و تنها به جیب پیمانکاران می رود. در این شرایط ما قصد داریم ۱۰ هزار میلیارد تومان از این ۳۶ هزار میلیارد تومان را به جیب کارمندان و کارگران وارد کنیم و ۲۰ هزار میلیارد تومان از منابع باقی مانده نوش جان دولت شود لذا این مسئله بزرگترین خدمتی است که می توان به دولت کرد.

[su_spacer size=”10″]اخبار مربوط به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از لینک زیر دنبال کنید:

[su_button url=”https://shenasname.ir/tag/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85″ target=”blank” style=”noise” size=”11″ radius=”0″ icon=”icon: newspaper-o”]آخرین اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت[/su_button]

19 دیدگاه

  1. آقایون هممون سر کاریم چطور تونستن در عرض کمتر از یه هفته طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی خانواده شهدا و ایثارگر رو انجام دهند و همشون که اکثرا سابقشون هم کمتر از ما هستند رو رسمی قطعی کنند ولی این طرح ساماندهی کارکنان دولت که قرار بود در عرض ۴۵ روز به تصویب برسه رو امروز و فردا میکنن .بگو نمیتونیم انجامش بدیم خودمونو راحت کنیم چرا ملت و سر کار میزارین؟

  2. با عرض سلام شاید عده ای با پارتی تو سیستمی وارد بشن اما بیشتر نیروهای شرکتی از لحاظ فنی سرتر از خود همون نیروهای مستقر در سیستم هستن همون قراردادی و رسمی هم با پارتی وجود داره نیروهای شرکتی هم تخصص بیشتری و هم کار بیشتری انجام میدن والسلام

  3. كي تو صحن علني مجلس ميره ايا؟اونجا چقد طول ميكشه كه تصويب بشه و بخشنامه شه به ادارات ايااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پير شديم 5ساله با ازمون و گزينش و مصاحبه اومديم تو دولت و قانون كالر حقوق ميگيريم از طريق شركتي كه چند درصدو برا خودش برميداره و اصلا نيروهاشو يبارم نديده ما هم هنوز رييس شركتو نديديم اخه اين چه وضعيه؟

  4. سلام.
    هم مجلس و هم دولت کاملا انقلابی و همسو هستند. نیروهای شرکتی که چندین سال در ادرات مشغول به کار هستند، بعد از تحمل حقوق پایین و کار بیشتر نسبت به دیگر کارمندان انتظار دارند که تعیین تکلیف بشوند و دست دلالان از سفره خانواده ایشان قطع شود. ما بچه های شرکتی از برگزاری آزمون و مصاحبه و گزینش هم استقبال میکنیم. نمایندگان محترم مجلس و دولت محترم خواهشمندیم دست شرکت های پیمانکاری و دلال معاب را از سفره کارگران و کارمندان شرکتی که افراد ضعیفی هستند قطع کنید.

  5. چرا فکر نمیکنید شرکتیهای ادارات دولتی اکثرا با رانت وارد شدند
    آزمون استخدام گذاشته شده
    یه عده‌ای که لایق بودند با چند امتیاز جذب نشدند از اونطرف به عده پارتی داشتند اومدن شدن سربار ادارات و شرکتها و بانکها
    آزمونی‌ها تو اولویت‌ند
    با شلوغ بازی کار درست نمیشه

    1. ممکنه یه عده ای با سفارش اومده باشن ولی دلیلی نداره برای همه صحت داشته باشه .
      و من یک سوالی دارم از شما که حالا اگر افرادی با واسطه اومده باشند باید حق بقیه ضایع بشه ؟؟؟
      و یک سوال دیگه آیا اینها آدم نیستند ؟؟؟ باید فکری بشه که منبعد کسی بدون ضابطه وارد نشه ، نکه صورت مساله پاک بشه .
      شما از وضعیت اسفناک بعضی از نیروهای شرکتی که دارن کار تخصصی انجام میدهند برای نهادهای دولتی ، خبر نداری وگرنه هرگز چنین حرفی نمی زدی .

      ما همونقدر که از حالت شرکتی خارج بشیم و بصورت قراردادی دربیایم لااقل مقداری امنیت شغلی پیدا می کنیم و حتی من می گم از ما تعهد بگیرن که در آینده هیچ توقع دیگه ی نداشته باشیم .
      بخدا شما از وضعیت نیروهای شرکتی خبری نداری وگرنه به حال ما گریه می کردی ، از دور قضاوت نکنید .

      برادر من هم مثل من نیروی شرکتی است ، چند ساله که حتی یک روز مرخصی بهش نمیدن .
      صداش بهیچکس هم نمیرسه ، آیا این درسته ، آیا این عدالته ؟ آیا این انسانیته ؟ بخدا ظلمه ظلم .
      شما داری بدون اطلاع قضاوت می کنی ؟؟
      وضعیت خودم که کتابیه .

      1. سلام درسته بعضی ازنیروهای شرکتی باسفارش آمدند سرکار من الان۱۵ سال سابقه کاردارم باچندنفرازاین آقایون ایثارگر همکارم وسابقه خودم ازهمه بالاتره همه کارهای اصلی وفنی بردوش ماست حقوقم ازهمه کمترمرخصی نداریم چون هیچ کسی نمی تونه کارمونوانجام بده بعدهمه این آقایون ادعا دارند که کارهابردوش آنهاست یه خواهشی دارم به آنها ۱۰۰جورامتیازدادید به مافقط یک امتیازبدید قراردادیمون کنید ویک ماه به مامرخصی تشوقی بدیدوکارهاروبسپارید به این آقایون که دارند رسمی می شوند بخدا بعدازیک ماه درآن سازمان روباید تخته کنید البته جسارت نباشه من مجموعه ای که خودم درآن کارمی کنم میگم

    2. همین کسایی که میگین با آزمون اومدن من دیدم که دختر یا پسر فلان مدیری تو ٱزمونی که صدها نفر شرکت کردن قبول شدن معلومه که تو ٱزمون هم پارتی بازی کردن مگه میشه بین اینهمه آدم یهو فرزند فلان مدیری فقط نمره بیاره پس لطفا نگین تو ٱزمون کسایی که شایسته هستن قبول شدن

  6. الان فقط رو نیروهای شرکتی… مانور میدن اما همین امسال طرف چند ماه از طرح نیروی انسانی تو وزارت بهداشت نگذشته با سهمیه تبدیل وضعیت میشه ونوقت به ماها که میرسه جلسه پشت جلسه با ماده و تبصره های فلان فلان….. عدالت یعنی اینکه همه چه یکسال چه هزار سال سابقه شرکتی تبدیل وضعیت بشن از این به بعد نیرو شرکتی نگیرید پیمانکارها را حذف کنید.

    1. کسایی که حق ما شرکتی ها رو تو این چندین ساله که خوردن راضی نیستیم حالا با هر توجیح یا بهانه ای دارن می خورن. حق خودمون وزن بچمون رو می خورن راضی نیستیم خدا هم راضی نباشه. خدا حقمون رو ازشون بگیره امید وارم خدا به راه راست هدایتشون کنه سر عقل بیان حقمون بدون کم کاستی بپردازند. خدایا خودت فقط می دونی که از حقمون نه بیشتر می خواهیم نه کمتر

  7. سلام دولت نباید چند نوع نیروی انسانی داشته باشد وپولش هم از جیب دولت برداشته میشه به نیرویش هم نمی‌رسد ونیرویش هم ناراضی هستند بهتر دونوع نیرو پیمانی و رسمی باشند بقیه نیروهای قراردادی کارمعین وشرکتی پیمانکاری وساعتی وبرون سپاری وووو
    ..را باید حذف ولغو بکنه سودش هم به دولت وهم به نیروی انسانی می‌رسد وکیفیت کار ورضایتمندی هم بالا می‌رود ان شاءالله

  8. متأسفانه الانش هم خیلی در ماده های این طرح دستکاری و تغییرات دادند. مثلا از روز اول گفتن تمامی شرکت های پیمانکاری قطعا حذف میشن و تمامی کارکنان قراردادی و شرکتی اول سه سال به پیمانی و بعدش رسمی تبدیل وضعیت میشن. حالا بعد از کلی جلسه و وعده وعید گفتن شرکتی ها توی وضعیت خودشون میمونند. خبری از عدالت نیست و کسی بفکر این قشر مظلوم شرکتی ها نیست و این داستان ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام