آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

تعیین هزینه ارزیابی تکمیلی سال ۱۴۰۳ آزمون‌های استخدامی

تعیین هزینه ارزیابی تکمیلی سال ۱۴۰۳ آزمون استخدامی آموزگاری، دبیری، هنرآموز، مربی امور تربیتی و…. (تصویب‌نامه شماره ۱۰۳۲۶/ت۶۲۳۹۲هـ مورخ ۲۷/۱/۱۴۰۳ هیئت وزیران)

سازمان اداری و استخدامی کشور- سازمان برنامه و بودجه کشور

هیئت وزیران در جلسه ۲۷/۱۲/۱۴۰۲ به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بند (الف) تبصره (۴۹) قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور تصویب کرد:

تعیین هزینه ارزیابی تکمیلی سال ۱۴۰۳

۱- به منظور تأمین هزینه‌های مروبط به مراحل تکمیلی اجرای آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی نظیر آزمون‌های استخدامی آموزگاری، دبیری، هنرآموز و گروه کیفیت و غیره در سال ۱۴۰۳، هزینه‌های مندرج در جدول زیر از داوطلبین استخدام اخذ و تمامی وجوه حاصل به حساب درآمد اختصاصی دستگاه ذی‌ربط مندرج در قانون بودجه سنواتی برابر ضوابط و مقررات نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود:

تعیین هزینه ارزیابی تکمیلی سال ۱۴۰۳
تعیین هزینه ارزیابی تکمیلی سال ۱۴۰۳

۲- دستگاه‌های اجرایی مکلفند پیش از اجرای آزمون، فرآیندها و مراحل مربوطه را به همراه هزینه مورد نظر (متناسب با کیفیت و مراحل مورد نظر) به تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور برسانند. مشمولین نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه‌های مزبور معاف خواهند بود.

۳- دستگاه‌های اجرایی مکلفند نتیجه ارزیابی و بررسی خود را به صورت سامانه‌ای و در چارچوب دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور امکان استفاده در سایر آزمون ها به این سازمان ارسال نمایند.

۴- پس از انجام فرایند قانونی و مبادله موافقتنامه مربوط، پرداخت هزینه‌های برگزاری آزمون از محل درآمد یادشده انجام می‌شود.

محمد مخبر- معاون اول رییس‌جمهور

بیشتر ببینید: ارزیابی تکمیلی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ (راهنما و جداول و فرم‌ها)

معرفی یک کتاب کاربردی:

شناسنامه قانون | %D8%A7%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%AA%DA%A9%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %D9%88 %D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4

مشاهده

سایر کتاب‌های مشابه در این خصوص را در این لینک ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام