آزمون تعیین صلاحیت
استخدام و تبدیل وضعیت

راهنمای تکمیل جداول ارسال آمار کل کارکنان و ایثارگران مشمول تبدیل وضعیت

راهنمای تکمیل جداول ارسال آمار کل کارکنان و ایثارگران مشمول تبدیل وضعیت اعلام شد.

شناسنامه قانون- بر اساس اطلاعیه‌ای که در سایت پاکنا قرار گرفته است، نحوه تکمیل جدول مربوط به بخشنامه شماره ۳۴۷۸۲ مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شد.

در این بخشنامه مقرر شده است: «با توجه به مفاد بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و دستورالعمل مشترک ابلاغی به شماره ۱۳۷۵۸ تاریخ ۱۹‏/۰۳‏/۱۴۰۰ این سازمان و سازمان برنامه و بودجه کشور، مقتضی است دستگاه­های اجرایی آمار کلیه مشمولین دستور­العمل یاد شده (اعم از افرادیکه از محل دستورالعمل مذکور تاکنون به استخدام رسمی تبدیل وضعیت یافته‌­اند و یا فرایند تبدیل وضعیت آنها هنوز تکمیل نشده یا صورت نپذیرفته است) را طبق جدول پیوست حداکثر تا تاریخ ۲۰‏/۰۷‏/۱۴۰۰ به این سازمان ارسال نمایند.»

بیشتر ببینید: بخشنامه درخواست آمار ایثارگران مشمول تبدیل وضعیت استخدامی

راهنمای تکمیل جداول ارسال آمار کل کارکنان و ایثارگران

۱- ستاد هر وزارتخانه و سازمان های مستقل زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری و نهاد های فراقوه ای موظفند اطلاعات موضوع بخشنامه فوق الذکر را به تفکیک دستگاه / موسسات / شرکت، مطابق با قالب جدول مورد اشاره در بخشنامه فوق الذکر، جمع‌بندی نموده و به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال نمایند. ( اطلاعات ستاد و واحدهای استانی یک دستگاه اجرایی با عنوان ستاد دستگاه ارائه گردد)

۲- واحدهای استانی دستگاه اجرایی از ارسال مستقیم آمار موضوع بخشنامه یاد شده به این سازمان خودداری نموده و آمار کارکنان مشمول را صرفاً به ستاد دستگاه اجرایی زیربط برای جمع‌بندی ارسال نمایند.

۳- منظور از ستون کل در جدول بالا، تعداد کل کارکنان رسمی آزمایشی دستگاه، تعداد کل کارکنان پیمانی دستگاه، تعداد کل کارکنان قرارداد کارمعین دستگاه، تعداد کل کارکنان قرارداد کارگری (دائم/موقت) دستگاه، تعداد کل کارکنان شرکتی پیمانکاری دستگاه، تعداد کل کارکنان طرحی دستگاه، تعداد کل کارکنان مشمولین تبصره ذیل بند (۳) ماده (۲) دستورالعمل فوق الذکر آن دستگاه می باشد.

۴- در ستون سوم، تعداد ایثارگران دستگاه اجرایی که مشمول تبدیل وضعیت (مورد اشاره در هر سطر جدول) بر اساس دستورالعمل شماره ۱۳۷۵۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ می باشند، ثبت شود.

جزییات تکمیل جدول مربوط:

نوع تبدیل وضعیت کل ایثارگران مشمول درصد ایثارگران به کل
از رسمی آزمایشی به رسمی در این قسمت تعداد کل نیروهای رسمی آزمایشی وارد شود
از  پیمانی به رسمی در این قسمت تعداد کل نیروهای پیمانی وارد شود
از قرارداد کارمعین به رسمی در این قسمت تعداد کل نیروهای قرارداد کار معین وارد شود
از قرارداد کارگری به رسمی در این قسمت تعداد کل نیروهای قرارداد کارگری (دائم/ موقت) وارد شود
از شرکتی به رسمی در این قسمت تعداد کل نیروهای شرکتی وارد شود
از طرحی به رسمی در این قسمت تعداد کل نیروهای طرحی وارد شود
مشمولین تبصره ذیل بند (۳) ماده (۲) دستورالعمل فوق‌الذکر در این قسمت تعداد کل نیروهای مشمول تبصره ذیل بند (۳) ماده (۲) دستورالعمل فوق‌الذکر وارد شود

61 دیدگاه

  1. همه نیروهای دستگاهها باید استخدام بشن….

    در دستگاه ما بچه های جانبازان و …. همه رسمی شدن

    اما پدران بعضی از ماها که کمتر جبهه دارن و به هر شرایطی نتونستن بیشتر خدمت کنن ، یا اینکه یکی دنبال مدرک جانبازی یا جبهه نبوده و فقط برای رضای خدا و میهنش رفته و …..

    باید چوبشو ما بخوریم….

    انصاف نیست…

  2. س. عزیزان. الان حدود 33 سال از پایان جنگ می‌گذرد. ودولت برای خودرزمندگان که الان همگی در پایان عمر هستند کاری نکرده. والان می‌خواهد اندکی از ایثار این بزرگان را با تغییر وضعیت شغلی فرزندانشان جبران کند.
    چه کسی حاضر هست در همین حالت که جنگ نیست 30 ماه در بیابان چادر بزند. وزندگی کند. واصلا دلهره کشته. اسیر. شدن را هم ندارد.
    بعد از سی ماه بیاید وضعیت کاریش تغییر کند.؟ برادر عزیز اگر فقط یک شب زمستان در صحرای پر از گل ولای خوزستان پر از پشه که باران مانند گلوله از آسمان وگوله دشمن از زمین وهوا بر سرت ببارد وهر دم فقط اشهد بخوانی
    متوجه میشوی که این تغییر وضعیت در برابر آن هم از خود گذشتگی هیچ چیز نیست.
    بی احترامی دولت مردان به رزمندگان باعث شده هیچ کس قدر این مدافعان را
    بدرستی ادا نکنند.

  3. خجالت بکشید باید آزمون گرفته شود الان در شهرداری کرج بچه های جانبازان و شهدا بهترین قسمت است فقط ناعدالتی تو جامعه ترویج دادید

    1. کجا بهترین؟؟بنده با مدرک لیسانس دارم آبیاری و کارگری میکنم توی فضای سبز شهرداری اتفاقا طرح خوبیه چون تا الان همه پارتی دارا به ناحق رفتن جاهای خوب حالا ک طرحی برای خانواده کسایی هست که برای این مملکت جنگیدن شد طرح بد؟؟؟ خجالت شما باید بکشید

      1. خیلی درست فرمودین و البته در همه جای دنیا فارغ از مقام رزمنده یا ایثارگرشون احترام واقعی دارند و فقط شعار نیست و البته همگی رفاه و زندگی مطلوب که حق هر انسانیست رو باید داشته باشند که متاسفانه در کشور ما اجرای ناصحیح قانون و توزیع ناعادلانه ثروت مردم رو رودر روی خودشون قرار داده.

      2. اگر می‌خواهید واقعا تبعیض بین ایثارگران نباشد باید هرکس به هر میزان ایثارگری دارد. مورد استفاده قرار گیرد کسانی هستند که ایثارگری دارند اما نه به اندازه 6 ماه دو سه ماه به مقتضای سن وسال آنها در هشت سال دفاع مقدس توفیق بیشتر نصیب شان نگردیده. روا نیست که حق اینها را نادیده بگیرید. برای فرزندانشان هیچ ولی برای خودشان حقی را قائل شوید.

  4. داد کارکنان شرکتی صدا‌وسیمای مرکز گلستان هم به گوش رئیس جمهور محترم برسونید، ۷ سال حق مون رو خوردن ۷ ساله پول تجمیع سنوات و مرخصی طلب داریم نمیدن. تبعیض اینجا بیداد میکنه

  5. قراردادهای پیمانکاری که در شرکت آبو فاضلاب تهران هست هم لطفا پیگیری کنید واقعا حقوق ها نجومی میباشد چرا ما نباید تبدیل وضعیت شویم مگه ما ایرانی نیستیم مگه از حقوق رسمی ها میخواهند کم کنند و به ما بدهند

  6. باسلام
    من برادر شهیدم و در شرکت های فولاد۶ساله مشغول به کارم
    ولی متاسفانه فولاد مبارکه زیر بار نمیره و میگه من خصوصیم..
    خواهشاً پیگیر باشید

  7. قربان ایثارگران ازجمله برادرم که به شهیدان پیوست برای دفاع از ارزشها از جان و عمرشان مایه گذاشتند و سزاوار تکریم هستند آمار این عزیزان را پس از سی و دو سال میخواهید که چه کنید تبدیل وضعیت واقعا گلی بجمال شما و وا است باحال ایثارگران این مملکت پرافتخار که عجب روحیه ای دارند و ایمان خلل ناپذیری !!؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام