آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

پیش‌نویس لایحه ساماندهی کارکنان دولت آماده شده است

پیش‌نویس لایحه ساماندهی کارکنان دولت آماده شده است

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، با بیان اینکه رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده که پیش‌نویس لایحه ساماندهی کارکنان دولت آماده شده است تاکید کرد که باید ببینیم پیش‌نویس این لایحه تا چه اندازه نظر نمایندگان را تامین می‌کند.

عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور که ۲ روز گذشته مهلت ۴۵ روزی که از سوی کمیسیون اجتماعی مجلس برای تحقق این مهم تعیین شده بود به پایان رسید، گفت: با توجه به اینکه مهلت تعیین شده برای تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت به اتمام رسیده است در پی مذاکره‌ای که با رییس کمیسیون اجتماعی داشتیم قرار شد از رییس سازمان اداری و استخدامی کشور دعوت کنیم تا با حضور در کمیسیون در این زمینه پاسخگو باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرده است که امروز پیش‌نویس این لایحه تهیه می‌شود. بنابراین باید آن را بررسی کرده و نقطه نظرات خود را پیرامون این پیش نویس مطرح کنیم و بعد از جمع‌بندی نهایی در قالب لایحه به مجلس تقدیم کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته ما باید ببینیم که پیش‌نویس این لایحه تا چه اندازه نظر نمایندگان را تامین می‌کند و به یک فهم مشترک و کار فیمابین برسیم و نتیجه آن را تقدیم مجلس کنیم.

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، یادآور شد: اگر این لایحه به مجلس ارسال نشود ما از طرح خود کوتاه نخواهیم آمد و ادامه رسیدگی به آن را در دستورکار این کمیسیون قرار خواهیم داد.

41 دیدگاه

  1. سلام. تو رو خداااا هرچه زودتر يه فكري به حال امثال ما كه عمرمون در يك نهاد مي زاريم و در نهايت هيچي به هيچي و خيلي راحت مي تونند عذرمون رو بخوان، بكنيد.
    ما نيروهاي شركتي و پروژه اي، خيلي وضعيت بدي داريم. بيشترين كار رو انجام مي دهيم. با مدارك عاليه و تخصص بالا ، همچنان بلاتكليفيم. انصاف نيست.حق الناسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام