آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

نشست نمایندگان با سازمان اداری و استخدامی در خصوص طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

نشست مشترک نمایندگان مجلس با مسئولان سازمان اداری و استخدامی در خصوص طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، با انتقاد از عدم ارائه پیش‌نویس لایحه ساماندهی کارکنان دولت از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور در موعد مقرر تاکید کرد که کمیسیون اجتماعی از برنامه خود برای ساماندهی کارکنان دولت دست نخواهد کشید.

عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه سازمان اداری و استخدامی کشور پیش‌نویس لایحه ساماندهی کارکنان دولت را در موعدی که تعیین کرده بود، ارائه نداده است، گفت: این سازمان در آن بازه زمانی که توافق شده بود، پیش‌نویس لایحه را تنظیم نهایی نکرده و همچنان جلسات کمیته‌ای که به این منظور تشکیل داده‌اند در حال برگزاری است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هماهنگ شده است که هفته آینده نشست مشترکی با مسئولان سازمان اداری و استخدامی در خصوص طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت داشته باشیم تا نقطه نظراتی که در این زمینه وجود دارد جمع‌بندی کرده و پیرامون اختلاف نظرهایی که وجود دارد بحث و تبادل نظر کنیم تا در نهایت به یک درک مشترکی برسیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما قطعا از برنامه خود برای ساماندهی کارکنان دولت دست نخواهیم کشید، ضمن اینکه این مساله بیشتر به نفع دولت و نظام اداری و استخدامی کشور است.

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، یادآور شد: بی‌تردید استمرار وضعیت موجود در نحوه جذب نیروها، آینده نظام اداری و استخدامی کشور را با چالش مواجه خواهد کرد، بنابراین ضرورت دارد این فرآیند ساماندهی شود چرا که نتیجه آن قطعا به ارتقا سطح رضایتمندی عمومی منتهی خواهد شد.

67 دیدگاه

  1. این برنامه ای که چند ساله دارید میگید رو کی تموم میکنید؟ چه زمانی به درک مشترک!خواهید رسید؟
    زمانی که فرد بازنشست شد؟
    چرا اینقدر این قضیه رو دارید کش میدید؟
    این کار رو باید چند سال پیش به سرانجام می رساندید.
    تا کی میخواید فقط شعار بدید.؟
    بو الله من کارمند قراردادی که نزدیکه بازنشست بشم، با این حقوق ۶ میلیونی به کجای خرج زندگی برسم؟
    چرا باید حقوق من نصف یک کارمند پیمانی و یا رسمی باشه.؟
    چرا باید کارمندان رسمی تا ۳ برابر من دریافت کنن.
    بی عدالتی در پرداخت و تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی رو باید هر چه سریعتر انجام بدید.

  2. آقا عدالت اسلامی و شایسته سالاری ایجاب نمیکنه؟ مثل بعضی از کشورها این محدودیت سنی رو بخاطر کمبود شدید استخدام در دهه های اخیر، را بردارند؟. جوان مردم مجرد بدون آشیانه با مدرک دکترا با سن بالای ۴۰سال بخاطر عدم استخدام هنوز پول جیبیشو از باباش می گیره!! در حالی که در کشورهای بدون نفت و معادن طبیعی فرزندان از ۱۸سالگی،دولتها کار و خونه و ماشین می دهند و مستقل میتونند زندگی کنند اما اینجا چی؟!!

  3. در جواب کسانی که میگن خانواده شهدا حق خوردن
    شما حاضری سر پدرت رو قطع تا تبدیل وضعیت بشی؟
    قبول میکنید بدن پدرتون رو تکه تکه کنن؟
    بنده ده ساله به صورت نیروی شرکتی در شرکت نفت با پایینترین دستمزد کار میکنم ولی شرایط تبدیل وضعیت بهم تعلق نگرفته

  4. اینا پول جلسه میگیرن و چایی و میوه میخورم واقعا فکر کردین دنبال حل موضوعن بابا آدمای جلسه همون قبلیان چطور قانون عوض میشه ریسشم یه بچه گذاشتن به اسم جوان گرایی آخرشم میگن شدنی نیست

  5. جالبه دم از چالش آینده استخدامی میزنه از اون ور دارن ردیفهای خالی ادارات رو با افرادی که اصلا از مون ندادند و. میکنند اونهم رسمی.خجالت اوره طرف آمده دو سال بعد از فارغ التحصیلی تو بیمارستانها طرح بده استخدام رسمی میشه بقیه نیروهای طرح باید بزن بیرون از طریق آزمون اگر دیگه جایی باشه مملکت دیوانه خواست گفتند اگر ردیف نبود هم ایجاد کنند.این یه راننده که به اسم ایثار گر و جانباز استخدام رسمی کنید باید متوقف بشه تا حق بقیه پایمال نشه این دزدی از حقوق بقیه مردمه نمایندگان مثلا ملت

  6. با سلام
    با 20سال سابقه کار ،بهداشت و درمان
    حتی بین قراردادی هم تبعیض قائل شدن ،قراردادی تبصره 4 از قراردادی تبصره3 حدودا 2میلیون دستمزد کمتر دریافت می‌کنه ؟

  7. ۱۰ سال اداره توزیع برق هستم خدا میدونه اداره را طراح و ناظر میچرخونه یعنی یک روز نیان اینا کاری ندارن انجام بدن هر روزم آقایون رسمی ما را تهدید میکنن و میکوبن و مدام شرکتی بودنمون تو سرمون میزنن خدا شاهده اندازه یک سر سوزن نه کار اجرایی کردن نه علم دارن اما زبون علی برکت الله با این اوضاع اقتصادی و حقوق کم امنیت شغلی هم نداریم من نه مخالف استخدام با سهمیه هستم نه چیزی خدا کنه استخدام کنن همه را استخدام کنن مگه ما و بقیه‌ از دو تا کره متفاوتیم ما فقط می گیم از همه گروه ها نیرو بگیرن .آقای رئیسی به داد ما برس زندگی هامون داره میپاشه ولله این همه طلاق و بدبختی از بی پولیه اگر نه همه اهل زندگی و سازشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام