آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

شورای حقوق و دستمزد در سال ۱۴۰۱ فوق‌العاده خاص برقرار می‌کند

اعطای اختیار به شورای حقوق و دستمزد در برقراری فوق‌العاده خاص برای برخی از مشاغل

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با پیشنهادی که براساس آن مجوز پرداخت فوق‌العاده به کارکنان قوه قضائیه به این نهاد داده شده است، خبر داد.

سیدکاظم دلخوش اباتری عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از موافقت این کمیسیون با پیشنهادی در خصوص پراخت فوق‌العاده به کارکنان قوه قضائیه خبر داد و گفت: امروز با پیشنهاد بنده و با الحاق یک جز به بند (الف) تبصره (۱۲) پرداخت فوق العاده به کارکنان دستگاه قضا مورد موافقت قرار گرفت.

وی توضیح داد: بر این اساس؛ شورای حقوق و دستمزد به موجب مقتضیات برخی از مشاغل و پست‌های سازمانی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در موارد خاص نظیر نخبگان ممتاز، اشتغال در واحدهای عملیاتی مستقر در مناطق جغرافیایی، بد آب و هوا و محروم از تسهیلات زندگی، سقف را تغییر دهد و همچنین برای جذب و نگهداشت کارکنان قوه قضائیه و کاهش اطاله دادرسی پرونده‌های قضایی با پیشنهاد رئیس دستگاه قضا با تصویب شورای مزبور فوق العاده برقرار کند.

مطالب مرتبط:

87 دیدگاه

  1. شما رو به قران به داد بقیه کارمندام برسین۔۔قوه قضاییه که بعد از تجمع وضعشون خوب شده و چند میلیون همچی آروم گذاشتن رو حقوقشون۔۔۔پرسنل شرکتی و قراردادی وزارت بهداشت و دریابین?

  2. بازپرسان و دادیاران و کارمندان دادگستری با این شلوغی کار و جنگ اعصابی که روزانه متحمل میشن اگه ارامش فکری وضعیت معیشتی نداشته باشن هیچ کدوم دیگه تو دستگاه نمیمونن و همه به فکر استعفای خود هستن حالا یه بازپرسی که پرونده های سنگین قتل و قاچاق مواد مخدر رسیدگی میکنه ایا اگه دغدغه مالی و معیشتی خود و خانواده اش را هم داشته باشه این بازپرس میتونه خوب تمرکزکنه و کارش را درست انجام بده که قطعا خیر

  3. فوق العاده خاص باید به مشاغل خاص تعلق بگیرد نه آن هایی که سه سال دورکاری و مرخصی کرونا تشریف دارن…بماند که واسه هر مناسبتی هم واریزی دارند

  4. همسر من کارمنده دادگستری هستند، با توجه ب بالا رفتن هزینه ی اجاره خونه دو تا وام گرفتیم …الان فقط ۲۵۰ هزارتومن حقوقمون شده ک الان مجبوره بعد از اداره بره اسنپ و خسته و کوفته بیان خونه…این عدالته…شما که حالا یه روزی کارتون میافته دادگاه کارمند اگه فکرش آرامش نداشته باشه چطور میتونه دقیقه کار تو رسیدگی کنه…اگه تو جامعه دادگاه نباشه مردم خون هم و میخورن. الان با وجود دادگاه اینچنینی وضع مملکت نباشه چی میشه ببین.

    1. خوب وام به اندازه حقوقتون میرفتی رفتید وام سنگین برداشتید بعد میزنید تو سر خودتون در ضمن چرا نمیگید مبلغ وام تون چقدر هست

  5. همه ی ما می دانیم که سخت ترین شرایط کاری را پرسنل وزارت بهداشت دارن چه الان که جنگ کرونا ۳سال با جانشان بازی می‌کند و چه در حالت عادی. چرا مسؤلین امر به این مسئله توجه نمی‌کنند و به قداست مدافعان سلامت اهمیتی نمی‌دهند مسأله فوق العاده ی خاص وزارت بهداشت بایستی در اولویت مصوبات مجلس قرار بگیرد چرا که بی اهمیت بودن به این قشر سلامت جامعه را به خطر می اندازد.

    1. نخیر عزیز سخت ترین کار تو دادگستری هستش اگه میتونی بیا یه ساعت بشین پست میز یه کارمند تازه کشته شده های این قوه خیلی بالاتر از فوتی های بهداشت نسبت تعداد کارمنداشه .؟

  6. کارمندان وزارت جهاد کشاورزی و ارگان هان مربوط به جهاد کشاورزی را دریابید. فوق لیسانس هستم ماهی ۴۳۰۰ حقوق میدن ۲۶۰۰ به قرآنی که می پرستی تو شهرستان برا کرایه خانه و قسط وام میدم.فقط همون روز اول که حقوق میدن ۱۷۰۰ ته حسابم میمونه.حالا شما بگو با این حقوق من که سی و خرده ای سن دارم کی میتونم ازدواج کنم صاحب خانه و خانواده بشم.

    1. ۳۰ ساله کشاورز هستم جهاد کشاورزی هیچ کاری انجام نمیده فقط هر سال به ازای هر هکتار دو عدد کود سفید میده از لحاظ میزان خدمت حساب کنید یک ملیون تومن حقوق هم از ستون زیاده

      1. دوست عزیز کشاورز، در هیچ کجای دنیا دولت ها برای کشاورزان خرید مایجتاج انجام نمیدهند، آنها فقط و فقط شرایط تسهیلات بانکی را فراهم میکنند تا بهره برداران بخش کشاورزی و غیره از آن تسهیلات برای خرید نهاده یا کود و … استفاده نمایند.
        پس اینگونه نفرمایید که از سر ایشان هم زیاد است واقعا شرمنده می فرمایید.

  7. واقعا معلمان مورد ظلم قرار گرفتن و از رفاهیات و حق رفت و امد و روز زن روز مرد و دهه فجر و بن کارت و کارانه و…هیچ بهشون نمیدن.

    1. خدا وکیلی معلمان همیشه می نالند. هر وقت به هر اداره ای می خواهند چیزی بدن این معلمان بیکار جلوی مجلس تحصن می کنن. در حالیکه در دو سال گذشته که عملا” تعطیل بودن و قبل از کرونا هم بصورت میانگین ۶ ماه از ۱۲ ماه رو تعطیل هستن ولی حقوق ۱۲ ماه رو می گیرن اون هم به اندازه مکفی. خواهشا” دیگه بسه معلمین متوقع.

  8. مشکل اینکه در مجلس همه نوع فراکسیون پیدا میشه بجز فراکسیون کارمندان .
    پس بهتره در انتخابات اینده به کسانی رای بدیم که حافظ منافع احاد ملت بویژه کارگران وکارمندان باشند ومنافع ملی رو مدنظر داشته و سرمایه های انسانی را ارج نهند.

  9. کارمندان وزارت کشور با چند پیشگی و شرکت در کلیه بحرانها از بیشتر ارگان‌ها کمتر حقوق میگیرن بنده با ۲۰ سال سابقه و مدرک فوق لیسانس ۷ تومان دریافتی دارم اضطراب و استرس کاری ما از همه ادارات بیشتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام