اخبار اداری و استخدامی

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱ تعیین تکلیف می‌شود

تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱

تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت از مهترین مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس در سال ۱۴۰۰ بود.

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح ساماندهی کارکنان دولت از مسائل مهم و راهبردی محسوب می‌شود که تصویب آن مانع ایجاد چالش‌ در نظام اداری و استخدامی کشور است.

آقای گودرزی افزود: برای ساماندهی وضع موجود ابتدا باید نیروهای موجود تعیین تکلیف شوند و سپس سازوکار آزمون به کارگیری نیرو نهادینه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، به منظور یکپارچه سازی نیروی انسانی در کمیسیون اجتماعی تصویب شد و در سال ۱۴۰۱ در دستور کار بهارستان نشینان قرار می گیرد. نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تاکید کرد: این یک مطالبه عمومی است و ضرورت آن نیز بر همگان مبرهن است.

مشاهده فیلم کامل گفتگو:

در صورت باز نشدن، فیلم را از لینک مطلب اصلی ببینید.

https://www.aparat.com/v/h7Kk0

آقای گودرزی همچنین موضوع بیمه کارگران ساختمانی را از دیگر مصوبات مهم کمیسیون اجتماعی مجلس در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: رسیدگی به موضوع بیمه کارگران ساختمانی در نوبت بررسی در جلسه علنی قرار دارد. وی تصریح کرد: در زمینه بیمه کارگران فصلی و ساختمانی ۱۲هزار میلیارد تومان کمبود اعتبار وجود داشت که قرار شد با مصوبه اعضا این کمبود جبران شود.

27 دیدگاه

  1. سلام،سال نو مبارک ب تمام نمایندگان انقلابی،،،
    این ظلم رو خواهشاً ریشه کن کنید انتظار همه عزیزان اینه که قراردادمسقیم باخوداون اداره و…بشه تا هم امنیت شغلی داشته باشن هم حقوقی که واسطه داره برداشت میکنه بددست همون کارگریاکارمند برسه ،ب امیدحق که این ظلم تموم بشه شورای نگهبان هم ایرادی ب این طرح نگیره

  2. وعده ندید عمل کنید از وعده وقول قرار دیگه خسته شدیم امید ما به مجلس انقلابیست امیدمون را نا امید نکنید .. نیروی شرکتی یعنی بردگی نوین.به داد نیروهای شرکتی برسید پیمانکاران از خدا بترسید حق کارگر خورد نداره تکلیفمون درست نشه تعطیل میکنیم کار نمیکنیم دیگه نای کار کردن نداریم. منتظر مجلس انقلابی هستیم امیدوارم موفق بشید و نذارید حق ما کارگرا خورده بشه

  3. خواهش میکنم اینقدر تکرار نکنید حرف های تکراری را
    لطفا عمل کنید
    دیگه خسته شدیم از نداشتن امنیت شغلی
    با بیش از ده سال سابقه قرارداد کار معین

  4. انشالله که در مورد تعیین سرنوشت تبدیل کارکنان دولت از بیست سال به بالا با حکم قرارداد موقت و معین و یکساله به کارمند پیمانی یا رسمی قدم مثبت بردلشته شود و مثل سالهای پیش دروغ از اب درنیاد ایشالله

  5. تعیین تکلیف بشوند ، کارگر ها را تعدیل کنند و یه تعدادی هم که از بستگان کسانی که در راس هستند استخدام بشوند ،
    اگر قرار بر ساماندهی هستش ، کسانی که اکنون ۱۰ یا ۲۰ سال هستش در یک شرکت مشغول به کار هستند بدون کوچکترین شرط و بهانه باید تبدیل وضعیت بشوند ، اگر قراره که یه تعدادی از نون خوردن بیافتند و تعدادی هم استخدام شوند ، بهتر که همین وضعیت موجود بماند
    کسی که عمر و جوانیش را در یک شرکت سپری کرده و انرژی و توانش کم شده درسته که ابتدا وضعیتش مشخصی بشه
    تک تک کسانی که تحت عنوان پیمانکاری در شرکتها مشغول به کار هستند کسانی هستند که چرخه اصلی کار به دست اینها در حاله انجام هست ، بقیه دارند در کنار کارگران نون میخورند .

  6. باسلام اصلا مطالبه عمونی نیست بیشتر این نیروها بدون ضابطه وغیر عادلانه وارد دستگاه های دولتی شده اند باید طبق قانونی که سالها قبل تصویب شده در آزمون شرکت کنند وبعد تبدیل وضعیت بشوند اگر قبول شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام