اخبار اداری و استخدامی

جلسات سه شیفت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در حال برگزاری است

جلسات سه شیفت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در حال برگزاری است

شناسنامه قانون- به تازگی عکسی منتشر شده است که اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و معاونان سازمان اداری و استخدامی کشور را در جلسات فشرده که به صورت سه شیفت برگزار می‌شود، در ارتباط با بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت نشان می‌دهد.

در این تصاویر، آقایان عباس گودرزی، بابایی کارنامی، لطفی و بهروزی فرد از نمایندگان مجلس و آقایان عرب اسدی و جمالی از معاونان سازمان اداری و استخدامی به همراه کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در جلسه حضور دارند.

پیش از این، حسین گودرزی، نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و عضو کارگروه طرح قانونی ساماندهی کارکنان غیر رسمی خبر داده بود: کمیته مشترک کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی طرح ساماندهی را با سرعت نهایی می کند.

دکتر حسین گودرزی عضوکارگروه طرح قانونی ساماندهی کارکنان غیر رسمی گفت: کمیته مشترک کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی طرح ساماندهی را با سرعت نهایی می کنند

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه، دکتر حسین گودرزی گفت در آخرین جلسه کمیته طرح قانونی ساماندهی کارکنان غیر رسمی که با حضور اعضای کمیته و نمایندگان سازمان اداری و استخدامی و دیگر سازمان ها برگزار شد، مقرر گردید بعد از عید فطر، کمیته مشترک بصورت فشرده و با حضور نمایندگان کمیسیون اجتماعی و سازمان های مرتبط با نظر به جمیع شرایط موجود، طرح ساماندهی کارکنان غیر رسمی را نهایی و برای بررسی در صحن مجلس آماده نمایند.

40 دیدگاه

  1. سلام امیدوارم که هرچه زودتر تمام ماموران حمل پول بانک را دریابید که خیلی نگران هستند هم حقوقشان زیاد شود هم از روزمزدی درآیند ورسمی شوند ممنون از همه نمایندگان مجلس ومسعولان کشور

  2. سلام ببخشید پسرمن مامور ماشین حمل پول بانک است حقوق ۲۸۰۰۰۰۰۰است به صورت روز مزداست ایام تعطیل روز جمعه روزهای شهادت وتولد حقوق ندارد تازه باید بیمه اش را از جیب خودش بدهد ۳۰سالدارد نه میتواند ازدواج کند نه خانه دارد تو را به
    خدا یا حقوق شأن رازیاد کنیدیا رسمی شوند تا بتوانند ازدواج کنند

    1. چرا باید دولت کارکنان خودشو تبدیل وضعیت کنه و حقوق شون رو بالا ببره؟ پس اون کارگر توی کارخونه چی بگه که هم حقوقش پایینه و امنیت شغلی نداره؟ اینا چه فرقی با اون کارگر ها دارن ؟ هیچ کدوم آزمون ندادن هر دو تحصیل کردن اما اونا پارتی داشتن؟ این عدالت نیست برای برقراری عدالت، فقط باید آزمون یکسان برگزار بشه؟!

  3. چه میشه که درلا به لای قانون امنیت شغلی ماده وتبصره ای هم بیارن که کارفرماها هم خیالشون ازبابت کار ونتیجه کار راحت باشه یعنی نتیجه دوطرف بردبرد

  4. قبلاً عرض کرده ام لازمه پرداختن به ساماندهی نیرو ، سازماندهی تشکیلات ها و ساختارهاست با توجه به اینکه نظام اداری کشور ( وظیفه گرا ) با ساختار عمودی یک نظام و ساختار منسوخ شده است فلذا بنظر می رسد قبل از پرداختن به موضوع ساماندهی کارکنان نسبت به بروز کردن نظام اداری و تغییر آن به نظام ( فرایند محور و تغییر ساختارها از عمودی به افقی اقدام و بعد از این دو برآن اساس نسبت به ساماندهی نیروها اقدام کرد .

  5. سلام .۱۲ سال هست.تحت عنوان قرارداد پیمانکار تک نفره برای یک ارکان دولتی کار می‌ کنم.بیمه را هم خودم پرداخت میکنم..حقوق ماهیانه ام تقریبا به ۳۵۰۰۰۰۰۰ تومان میرسه..البته اگه فول کار کنم..فرزند جانباز هم هستم.متاسفانه قانون شامل حال ما نشد…انشالله این با مارو هم آدم حساب کنن. بخدا ما هم زن و بچه داریم..این ۱۲ سال هم خیلیا اومدن و رفتن( رسمی شدن )فقط باید پارتی داشته باشه تا حالتو بپرسن. .خدا یا به امید تو

  6. آیا این طرح برای مؤسساتی مثل کانون زبان ایران که وابسته به کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان هستش هم شامل خواهد شد؟ با اینکه کانون زبان خودش درآمدزا بوده ولی متاسفانه با ناعدالتی زیر سلطه کانون پرورشی در اومده و کسی هم حاضر به رفع تبعیض نیست. کانون پرورش برای فرار از قانون هر زمان که می خواد به ضرر کانون زبان و کلیه کارکنان و مدرسان میگه کانون زبان دولتی هستش و هر وقت دلش خواست و البته به ضرر کانون زبان اعلام میکنه که یه شرکت خصوصیه. الان چندین سال درآمد کانون زبان ایران تو جیب کانون پرورش میره و باید ماهانه کانون زبان برای پولی که خودش زحمت کشیده از کانون پرورشی گدایی کنه. کانون زبان چندین ساله بدون چارت سازمانی فعالیت میکنه و اخیر خیلی از کارکنان بدون کدپرسنلی با مشکل تبدیل وضعیت ایثارگری مواجه هستند. شما رو به خدا به داد کانون زبان ایران برسید.

  7. چند روز پیش افزایش حقوق کارمندان اعلام کردن حساب کردم با حکم حقوق سال ۱۴۰۱با ۱۵, سال سابقه کار و قرارداد معین حقوقم میشه ۶۴۰۰در صورتی که همکارم که یه خانم هست با ۵ سال سابقه چون بخشنامه ایثارگری تعلق گرفت حقوقش ۱۲ ملیون شد.واقعا این انصافه ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام