آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

جلسات سه شیفت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در حال برگزاری است

جلسات سه شیفت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در حال برگزاری است

شناسنامه قانون- به تازگی عکسی منتشر شده است که اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و معاونان سازمان اداری و استخدامی کشور را در جلسات فشرده که به صورت سه شیفت برگزار می‌شود، در ارتباط با بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت نشان می‌دهد.

در این تصاویر، آقایان عباس گودرزی، بابایی کارنامی، لطفی و بهروزی فرد از نمایندگان مجلس و آقایان عرب اسدی و جمالی از معاونان سازمان اداری و استخدامی به همراه کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در جلسه حضور دارند.

پیش از این، حسین گودرزی، نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و عضو کارگروه طرح قانونی ساماندهی کارکنان غیر رسمی خبر داده بود: کمیته مشترک کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی طرح ساماندهی را با سرعت نهایی می کند.

دکتر حسین گودرزی عضوکارگروه طرح قانونی ساماندهی کارکنان غیر رسمی گفت: کمیته مشترک کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی طرح ساماندهی را با سرعت نهایی می کنند

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه، دکتر حسین گودرزی گفت در آخرین جلسه کمیته طرح قانونی ساماندهی کارکنان غیر رسمی که با حضور اعضای کمیته و نمایندگان سازمان اداری و استخدامی و دیگر سازمان ها برگزار شد، مقرر گردید بعد از عید فطر، کمیته مشترک بصورت فشرده و با حضور نمایندگان کمیسیون اجتماعی و سازمان های مرتبط با نظر به جمیع شرایط موجود، طرح ساماندهی کارکنان غیر رسمی را نهایی و برای بررسی در صحن مجلس آماده نمایند.

40 دیدگاه

  1. لطفاً مربیان پیش دبستانی هم یادتون نداره به خدا خسته خسته شدیم نه حقوقی نه بیمه ای نه مزایایی آخه مگه ماآدم نیستیم تواین گرونی همه حقوق وبیمه ومزایاشون پرداخت میشه به جزما

  2. بخداده سال به صورت پیمانی درخطوط لوله کارمیکنم‌ هرسالم وعده استخدام دادن ولی متاسفانه سال به سال قربون پارسال دیگ‌خسته شدیم

  3. من خودم یکی از کسانی هستم تو سازمان جهاد دانشگاهی شریف کار میکردم و اعتراض به این داشتم که چرا بند را استخدام نمیکنند مگفتند که تولت جلوی استخدام رسمی یا پیمانی را بسته واجازه نمیدهد با اعتراضاتی که انجام دادم به هر بهانی بند را اخراج کرددند .من در سن ۳۱ سالگی اگر امنیت شغلی نداشته باشم و هر وقت که دوست داشتند اجراج کنند و بیمه بیکاری که هم برایمان پرداخت نکردنندبه این دلیل که ما در این سازمان اخراجی نداریم که بیمه بیکاری پرداخت کنم بند یک اخراجی که شما عدم نیاز بند را سادر کردهید .بعداز اخراج بیکار شده ام بدون حقوق و درامدی و پشتوانی .از شما خواهش میکنم به این چنین مثاعلی رسیدگی کنید که حق دیگران را پایمال نکنند.

  4. میگویند ازدواج کنید میگویند بچه دارشوید .این وضعیت استخدامی گه از اول سال تا پایان سال همه اش نگرانی اضطراب دلهره که قراردادما دوباره تمدید میشه یانه؟
    مشکل مسکن هم از سوی دیگر.
    این مسئله استخدام ویا کار دائم داشتن اثرات منفی روحی وروانی علاوه برخودما برخانواده ایجاد کرده.البته مسئولین که اساساً ککشان هم نمی گزد وچون سمت بالا حقوق مکفی امکانات عالی وریاست در امرونهی دارند کی بیاد ما میافتند.همسرم m,S دارد مستاجرهستم وبابت عدم استخدام وبیملری همسرم وکمبود های دارو وگرانی ها ،خودمنهم دچار فشارخون بالا شده ام.دراین سن جوانی.
    البته امیدمان به آندسته از نمایندگان محترم مجلس است که تلاش میکنند تا باری از دوش مابرداشته شود .وآرامش نسلی بما وخانواده ماداده شود.ان شاءالله.

    1. کنکور ریاضی فیزیک دیگه داوطلب نداره، علت اصلی هم همین تبدیل وضعیت هاست
      دولت بجای زدن آگهی استخدام و جذب نفرات برگزیده از طریق آزمون ، نیروهای قراردادی که غالباً با رابطه وارد ادارات شده اند رو رسمی میکند و حقوق دیگران براحتی تضییع میشود

  5. آیا نیروهای قرارداد معین تبدیل وضعیت میشن با 22 سال خدمت و کارشناسی ارشد باید کار متصدی انجام دهیم و حقوق نصف کارکنان رسمی وپیمانی و اگر هم اعتراض کنیم می گویند قراردادی هستید دیگه چرا توقعات بالاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام