آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

میزگرد رادیویی در خصوص طرح جایگزین ساماندهی استخدام کارکنان دولت

میزگرد رادیویی در خصوص طرح جایگزین ساماندهی استخدام کارکنان دولت

صوت کامل گفتگوی چند جانبه عباس گودرزی نماینده مردم در خصوص طرح مشهور به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بشنوید:

مدت زمان: ۵۵ دقیقه

متن کامل نسخه جایگزین طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را در لینک زیر ببینید:

متن طرح جایگزین ساماندهی کارکنان

لینک مشاهده نسخه چاپی طرح 

29 دیدگاه

  1. حضور پیمانکار واسط خدماتی عامل اصلی رانت وفساد با ابزار معادل سازی می باشد،ولله بوجه ها با همبن افزار حیف میل می شود ونیروی انسانی هم ناراضی و متلاشی می شود

  2. سلام من نمی‌دونم این آقای علیشیری کی هستش که آنقدر مخالفت میکنه حتما با یکی از این شرکتهای پیمانکار نیروی انسانی زد و بند داره آخه پیمانکار نیروی انسانی که یا یک بازنشسته یا یک گردن کلفت که اومده یک شرکت زده حقوق کارگر و که خورده سازمان می‌تونه مستقیم برای بریزه رو میدن به این گردن کلفت بعد درصدی از این پول رو بر می داره و کف پایه حقوق وزارت کار رو میده عملا هیچ کاری انجام نمیده و فقط 2عدد سی دی میزنه یکی رو میده بانک و یکی رو میده به بیمه بعد کلی پول رو به جیب میزنه چه لزومی داره که این پیمانکار تو بدنه دولت باشه پیمانکار به کسی میگن که کارگاهی رو از دولت اجاره کنه و هزینه صفر تا صدش رو خودش تقبل کنه حتی دولت کارگاه رو با دستگاههای تولیدیش اجاره بده به این میگن پیمانکار برای کوچک سازی دولت نه پیمانکار نیروی انسانی شرکتیها شدن رعیت و پیمانکار شده خان پدرامون رفتن انقلاب کردن که ثمرش بشه همون خان ورعیتی پیمانکار تو این انقلاب هیچ معنایی نداره وسلام.

  3. اگر بحث عدالت باشد، این نیروها همه واسطه سفارش و فشار این نمایندگان، بدون آزمون و سنجش شایستگی به عنوان شرکتی وارد سیستم دولتی شده اند و همین حالا هم این نمایندگان مصمم هستند تا این نیروها را به بدنه دولت تزریق نمایند، و فارغالتحصیلان برتر دانشگاهها کشور بیکار بمانند. چون واسطه و یا سفارشی ندارند.

  4. سلام بایدبفکرنیروهای قراردادی ادارات دولتی باشید. ماهم زن وبچه داریم ماهم حق پیشرقت حق امنیت شغلی وحقوقی داریم. بایدبفکرنیروهای قراردادی همه ادارات دولتی وخصوصی واللخصوص نیروهای خدماتی آموزش وپرورش باشید. که خیلی زیرفشار کاری وتهدید وتحریک باسیلی صورت سرخ نگهداشتیم..

  5. سلام بنده نیروی خدماتی قراردادکارمعین بابیش از13سال سابقه کار بدون مزایا وامنیت شغلی باحقوق اندک وفشارکاری وتهدید وتحریک فراوان. لطفا فکری بحال ما کنید. تاکی باید باترس ولرز زندگی کنیم. مگرمازن وبچه نداریم مگه ماحق پیشرفت نداریم.

  6. سلام اینجانب معلول هستم و7 سال هست که شرکتی هستم ودردستگاه دولتی کارمیکنم وممنونم ازهرکس که دنبال کارمانیروهای شرکتی هست وتشکرمیکنم وخواهش میکنم که به فکرمامعلولهای که شرکتی هستیم هم باشنده ماهم تبدیل وضعیت شویم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام