آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

سرپرست وزارت کار: مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی اصلاح می‌شود

مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی اصلاح می‌شود

محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

? رئیس‌جمهور بر اصلاح میزان افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تأکید دارند

? بر این اساس هیات وزیران، تصمیم‌گیری در این خصوص را به وزرای عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی تفویض کرد.

? برابر تفویض انجام شده و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و در پی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد در چارچوب پایداری منابع و اعتبارات این سازمان، مستمری سایر سطوح اصلاح‌ شود

48 دیدگاه

  1. درباره حداقل بگیرها هم بازبینی باید بشه، بی انصافیه اونکه سی سال بیمه داده با اونکه ده سال و پنج سال یه اندازه حقوق بگیرند!!!

  2. مادری بچه یتیمش را نزد صنعتگر قاشق و چنگال ساز فرستاد تا حرفه بیاموزد .دو روزی گذشت دید فرزند گرامی تر از جان در خانه نشسته است پرسید چرا نشسته ای؟فرزند جواب داد آموختم یک ضربه به یک‌ طرف و دو ضربه به طرف دیگر بعد دمش را میکشی میشود قاشق .این حکایت مسولین در جمهوری اسلامی است .آقا جان مدیریت علم پیچیده ای است فقط نفت فروختن و خرج کردن نیست .چاپ پول نیست.

  3. با سلام. دولت محترم از محل بدهی خود به تامین اجتماعی مبلغی قابل توجه به تامین اجتماعی بپردازد تا تامین اجتماعی بتواند راحت تر حقوق با نشستگان خود را که حق الناس محسوب می‌شود بپردازد. تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان را از محل اندوخته که قبلا در زمان شاغل بودن پرداخت کرده ایم می پردازد. هیت محترم دولت فقط اتلاف وقت می‌کنند. مسئله را به همدیگر پاس می‌دهند

  4. دولت بدهکاری خودش را که به تامین اجتماعی پرداخت کند و دیگر این بهانه ها را نسبت به اینکه پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بایستی با توجه به پایداری منابع و اعتبارات را بعنوان کسر کردن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دست آویز قرار ندهد پول کارگران و بازنشستگان را از تامین اجتماعی با قدرتی گرفته اند و پس نمیدهند به مردمی که زندگیشان در سختی میگذرد فشار می‌آورند عجیبه در حالیکه حقوق بازنشستگان کشوری با بیمه خدمات درمانی را که همیشه بیشتر از تامین اجتماعی بوده و هست را خود دولت هر وقت بخواهد زیاد و وام بیشتر از تامین اجتماعی پرداخت میکند و کسی نمی‌گوید تناسب زیاد هست چه باید گفت آیا این عدالت هست؟!!!

  5. مگر قبلا که قانون افزایش حقوق در تامین اجتمایی تصویب شده بود در چارچوب پایداری منابع و اعتبارات این سازمان، نبوده که الان باید اصلاح شود

  6. وقتی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اعلام میکند مشکلی در پرداخت پس از مصوبه توسط دولت نداریم چرا این همه قضیه را کش میدهند.

  7. سلام وقت بخیر خبر اصلاح حقوق بازنشستگان با تلاش بی وقفه نمایندگان این قشر به ثمر نشست ازهمه این عزیزان تشکر وخسته نباشید. دولت محترم چهار ماه همه را منتظر گذاشت ‌کاش‌کی این جوری نمی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام