اخبار اداری و استخدامی

رییس سازمان اداری و استخدامی: طرح همسان سازی حقوق کارمندان تهیه شده است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: طرح همسان سازی حقوق کارمندان تهیه و بررسی شده اما اجرای آن منوط به تامین اعتبارات لازم است.

به گزارش شناسنامه قانون، «میثم لطیفی» روز جمعه در حاشیه میز ارتباطات مردمی در همدان در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با بیان اینکه چگونگی همسان سازی پرداختی ها به دولت پیشنهاد و نهایی شده است اضافه کرد: اجرای این پیشنهاد نیازمند تخصیص اعتبار لازم بوده که با توجه به قرار داشتن در میانه سال، بر اساس میزان درآمد دولت و ملاحظاتی که برای عموم مردم باید داشته باشیم، اجرایی می شود.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: بر اساس نیاز دستگاه های اجرایی و بدون نیاز به تصویب قانون جدید، از ظرفیت نیروهایی با قراردادهای متنوع در دستگاه های اجرایی استفاده می شود.

لطیفی ادامه داد: هزینه های دولت به معنای افزایش بودجه عمومی کشور است که در صورت پیش بینی نکردن منابعی برای آن، موجب خلق پول و افزایش تورم می شود.

وی تاکید کرد: مسئولان درصدد مدیریت امور با هدف انجام کار مردم و جلب رضایت آنها در کنار بهره ور شدن هزینه های دولت و خودداری از افزایش هزینه ها است.

«میثم لطیفی» معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور صبح امروز همزمان با هفته دولت با حضور در باغ بهشت همدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

حضور در میز ارتباطات در محل سازمان مدیریت استان، جلسه با استاندار و معاونان، حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه از جمله برنامه های معاون رییس جمهور در سفر یک روزه به شهر همدان است.

مطلب مرتبط:

49 دیدگاه

  1. تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی سراسر کشور یکباره برای همیشه با حذف پیمانکاران تامین نیروی دستگاههای دولتی را کلید بزنید و ما را از دست دلالان نجات دهید خواسته به حق ما جوانان ایران است

  2. از همسان سازی حقوق کارمندان فقط اسمش را شنیده ایم ، عدالت در پرداختیها به هیچ وجه قابل قبول نیست بودجه کشور فقط مال اداراتی همچون برق ،گاز،نفت، امورمالیاتی،دارایی،تامین اجتماعی ،بانکها،اداره بازرسی،ثبت اسناد،فرودگاههاو چند اداره دیگه است سایرادارات از بوجه سهم چندانی ندارند فقط نظاره گر هستندو کارمندان سایر ادارات فقط عمرشان راتلف می کنند.

  3. بنام خدا سلام خدا قوت به مسولین مربوطه لطفاً نیروهای تحصیلکرده خدماتی آموزش و پرورش باانگیزه ادامه تحصیل داده وموفق به مدرک تحصیلی عالیه دانشگاهی شده اند که درحوزه تعلیم و تربیت درشغل شریف آموزگاری مشغول انجام وظیفه نماینند.ولی متاسفانه باعنایت براینکه در حوزه تعلیم وتربیت ازاین نیروهای توانمند بکارگیری واستفاده نشده ؟؟؟وماهمچنان بلا تکلیف مانده ایم نهضتی وحق التدیسی استفاده وبکارگیری میشه ماراهم دریابید باتشکر…..!!!

  4. باسلام ازاینکه پس ازچندین سال میخواهداتفاقاتی رقم بخوردکه ماحصل آن برقراری عدالت،ایجادانگیزه ،رویش خلاقیتها،وازهمه مهمتراعتمادسازی به کارمندان دستگاههایی بادریافتی بسیارپایین نسبت به برخی دستگاههای دیگر.
    باستحضارمیرساندبرقراری عدالت اتفاق نخواهدافتادمگرمواردذیل مدنظرگرفته شود:
    1-همه کارمندکشورایران هستندوبرای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش میکنند.
    2-تفاوت حقوق ودستمزدکلیه کارمندان ایران اسلامی تابع(قانون احکام دایمی،قانون مدیریت خدمات کشوری و…….)بایستی درآیتمهایی باشدازقبیل:سنوات خدمتی-تحصیلات قابل قبول-عایله مندی واولاد-پست مدیریتی-منطقه محل خدمت وغیره قابل اعمال درهمه دستگاههاکه باعث به حداقل رسیدن انتقالیها به دستگاههای باحقوق ومزایاورفاهیات بالاانگیزه بالاجهت بالارفتن بهروری دردستگاههای اجرایی بالارفتن خلاقیتها وکاهش هزینه های مستترسرمایه های انسانی دربرابردرامد.
    3-دستگاههای درآمدزابایستی درآمدآنهادرخزانه دولت واریزتاتاثیرآن درحقوق ومزایای همه کارمندان ایران که این دارمدزایی ازدخالت جمع کلی نظام حاصل گردیده دیده شودنه خوددستگاه مربوطه.
    4-درنظرگرفتن میزان تحقق حقوق ومزایادرمقایسه باتورم وسطح معیشت جامعه که باعث رعایت شان ووجه اجتماعی یک کارمند میشود.

    1. اخر هرگز عادلانه نیست یک معلم اموزشی را با سه ساعت کار و سه روز و با نیمی از تعطیلات ایام سال با کارمند تمام وقت در ادارت با روز هشت ساعت کار و شش روز کار درهفته و بدون تعطیلات از لحاظ حقوق و مزایا یک جور مقایسه کرد

  5. احتمالا منظورش همسان سازی حقوق بقیه وزارتخانه ها با حقوق کارکنان شرکت و وزارت نفت است. یعنی همه کارکنان بالای بیست تومان حقوق خواهند گرفت زهی خیال باطل!!!!

  6. یعنی چی این طرح؟
    کسی که دکتری داره و کسی که دیپلم داره یه حقوق بگیرن؟
    کسی که مدیر ارشدهست و کسیکه کارشناس معمولی هست یه حقوق بگیرند؟
    پس شایسته سالاری چه جایگاهی داره؟
    چرا فرد بره درس بخونه؟؟

    1. سلام؛ نه عزیز جان ؛ منظور تمام لیسانس ها در دستگاههای مختلف اعم از وزارت آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی یکسان بگیرند و همچنین مدرک دکتری در تمام ارگانها حقوق یکسانی داشته باشند ولی مطمئنا مزایا بر حسب شغل در دستگاههای مختلف با هم تفاوت خواهد داشت که این قضیه قابل قبول خواهد بود

    2. نه قراره حقوق افراد با ویژگیهای یکسان توی ارگانهای مختلف یکی بشه، کارمند جهاد کشاورزی الان ۶ تومن میگیره ، کارمند شرکت گاز ۲۰ تومن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام