آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

سامانه رضایت سنجی مردم با بارکد اختصاصی هر کارمند مستقر می‌شود

رئیس سازمان اداری استخدامی گفت: برای اینکه مردم بتوانند عملکرد کارکنان دولت را مورد ارزیابی قرار دهند یک بارکد اختصاصی برای هر کارمند در نظر گرفته شده است.

میثم لطیفی گفت:خبری خوشی که برای مردم داریم این است که آقای رئیس جمهور مدتی قبل دستور دادند که موضوع رضایت سنجی و نظر خواهی از مردم را وزارت ارتباطات با همکاری ما پیگیری کند انشاالله ظرف یکی دو هفته آینده این سامانه بالا خواهد آمد و بر این اساس بارکدی برای هر یک از کارکنان دولت اختصاص داده می‌شود که در محل استقرار ارائه خدمت نصب می‌شود مردم می توانند نسبت به عملکرد همکاران در دولت اظهار نظر کنند.

او گفت: این اطلاعات در یک سامانه متمرکز جمع آوری و تحلیل می‌شود تا به همکاران بازخورد داده شود.

مطلب مرتبط:

66 دیدگاه

  1. سلام ابتکار خوبیست بشرط اینکه اول بفکر معیشت و حقوق عادلانه کارمندان خود باشید بعد نظرسنجی کنید یاحق انتظار ما از دولت انقلابی و مردمی اجرای این کار است وسلام.

  2. به نظر کارایی چندانی ندارد.
    اولا ارباب رجوعی که به دنبال پیشبرد کارهای غیرقانونی هستند، خصوصا آنان که دارای ارتباطات با برخی مقامات و دارای رانت هستند، کارمندان صدیق و قانونمند را به چالش می کشند.
    ثانیا کارمند فرصت طلب و متخلف با برخی ارباب رجوع خصوصا کارچاق کن ها وارد تبانی می شوند.
    پیشنهاد: نظارت نامحسوس با استفاده از فناوری های نوین و همچنین بازرسی های دوره ای دستگاه های نظارتی، مدلی که در کشورهای پیشرفته تجربه شده است‌،.

  3. خیلی عالی ,البته من قبلا یکی دو مورد به سامانه شکایت بازرسی شکایت کردم ورسیدگی کردن وهمین جا ازشون تشکر میکنم ولی به نظرم این خیلی بهتر وراحتر میشه به شرطی که اجرایی بشه و تداوم داشته باشه.

    1. با سلام، اصلا و ابدا کار درستی نیست و فقط با ابرویی چند کارمند درستکار که دنبال اجرای قانون هستند بازی خواهد شد و شاید گاهی هم با کارکنان که بد رفتار هستند و اگر به جایی وصل نباشند برخوردی خواهد شد .در اکثر مواقع حق با ارباب رجوع نیست و به دنبال تقلب و رسیدن به مطامع شخصی و گاهی متصل به جاهایی است و این دستاویزی می‌شود برای انتقام گرفتن افراد سودجو از کارکنان شریف و،صدیق ، لذااااا پیشنهاد می‌شود سازمان بازرسی، قوه قضائیه و یا هر سازمانی مسئولی در صدد شناسایی گپ ها ، شکافها و مشکلات با هدف تسريع کارهای صحیح برآیند و قانون‌های نادرست و یا قدیمی به روز آوری و اصلاح شوند و با اختلاسگران برخورد شود تا عبرت شوند.

  4. سامانه رضایت سنجی کارکنان دولت از رییس اداره را هم فعال فرمایید برخی از رییس ها ، فکر می کنند کارمندان رعیت اویند واو کدخدا

  5. سلام و عرض. ممنونم از زحمات شما و تدارک همچین بستری جهت تبادل نظر، من عرضم در مورد اینه که سرانجام استخدام های پیمانی و قراردادی که هنوز رسمی نشدن چی میشه ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام