آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

طرح تبدیل وضعیت کارکنان دولت هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود

طرح تبدیل وضعیت کارکنان دولت هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود

شناسنامه قانون- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده طرح تبدیل کارکنان دولت و ساماندهی استخدام آنها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد شامگاه سه شنبه در بخشی از اظهارات خود در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: به رغم آنکه مجلس این روزها درگیر بررسی لایحه بودجه سال آینده است ولی از فرصت به وجود آمده در هفته آینده استفاده خواهیم کرد تا طرح تبدیل وضعیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته بیشترین طرح مسائل از نمایندگان در حوزه فضای مجازی و بحث شفافیت بود اما در هفته‌های اخیر بیشترین درخواست‌ها از نمایندگان در حوزه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، قراردادی و سایر نیروهاست که امیدواریم شاهد تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مخالفت دولت را با این طرح یادآور شد و بیان کرد: دولت به دلیل بار مالی با این طرح مخالف است ولی پیشنهاد دادیم که دولت در قالب لایحه این موضوع را مطرح کرده و شورای نگهبان در تأمین منابع به نقطه اقناعی برسد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

6 دیدگاه

  1. سلام وارادت اگرخدارو قبول دارید تورو به همون خدا این طرح رو تصویب وبه شورای نگهبان بگید ک تحت فشاریم .بخداموندم چ بارمالی داره بابا شما که دارید پول رو باواسطه ب مامیدین خودتون همین مبلغ رو مستقیم به مابدید .بخداقسم ک اگراجرا نشوددین وگناه بسیاری گردنتون خواهدبود .

  2. اینا همش تیتر خبری است

    ۲ ماه پیش هم در روز یکشنبه جلسه داشتین قرار بود ۳ شنبه همون هفته مجدد جلسه بگیرید
    خجالت بکشین نماینده های دستوری

  3. بنده از نیروهای قراردادی معین هستم با مدرک تحصیلی لیسانس و با ۲۹ سال سابقه کار آیا شرایط تبدیل وضعیت را دارم ممنون از راهنمایی

    1. با سلام و احترام
      آیا نیروهای قراردادمعین شرایط تبدیل وضعیت هستند بنده ۲۹ سال سابقه خدمت دارم‌ها مدرک لیسانس ممنون جواب بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام