آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تسهیل شرایط نقل و انتقال کارمندان دستگاه‌های اجرایی به ویژه در کلانشهرها و شهر تهران

تسهیل شرایط نقل و انتقال کارمندان دستگاه های اجرایی به ویژه در کلانشهرها و شهر تهران

شناسنامه قانون- با مصوبه امروز هیئت وزیران، برخی شرایط نقل و انتقال کارمندان دستگاه‌های اجرایی به ویژه در کلان‌شهرها و شهر تهران تسهیل شد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از سخنگوی هیئت دولت، هیئت وزیران برخی از مواردی که ممنوعیتی مطابق آیین‌نامه‌های قبلی وجود داشت از جمله اجازه دادن انتقال به تبعیت از همسر یا در موارد وجود بیماری‌های خاص، اضافه شد.

جزئیات تسهیل شرایط نقل و انتقال کارمندان

به گزارش شناسنامه قانون، میثم لطیفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران به‌مصوبه امروز دولت درباره بحث انتقال کارمندان به کلانشهرها بود اشاره کرد و گفت: در این مصوبه در خصوص بانوانی که به تبعیت از همسرشان یا سرپرست قانونی‌شان که محل کار آنها در تهران و یا کلانشهرها است، تصمیم گرفته شد که امکان جابجایی داشته باشند.

لطیفی ادامه داد: همچنین برای کسانی که معلولیت دارند و امکان برطرف کردن مشکلات‌شان و یا تجهیزات توانبخشی در محل سکونتشان وجود ندارد اما در کلانشهرها وجود دارد این مجوز از هیات وزیران اخذ شد که امکان جابجایی داشته باشند.

وی مجوز سوم را مربوط به انتقال بین کلانشهرها عنوان کرد و گفت: با ابلاغ این مصوبه انتقال بین کلانشهرها – غیر از تهران – انجام می شود و مشکل برخی از کارکنان رفع می شود.

تسهیل شرایط نقل و انتقال کارمندان دستگاه های اجرایی به ویژه در کلانشهرها و شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام