آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

رئیس‌جمهور: نظام عادلانه پرداخت بر مبنای همسان سازی دستمزد خدمات و مشاغل یکسان تدوین شود

رئیس‌جمهور: نظام عادلانه پرداخت بر مبنای همسان سازی دستمزد خدمات و مشاغل یکسان تدوین شود

شناسنامه قانون- رئیس جمهور بر تدوین سریع‌تر نظام عادلانه پرداخت بر مبنای همسان سازی دستمزد خدمات و مشاغل یکسان و پرهیز از اعمال سلیقه تاکید کرد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح چهارشنبه هیات دولت با تاکید بر ضرورت تابعیت دستگاه‌های دولتی از نظام عادلانه پرداخت، تصریح کرد: این مساله جزو مطالبات به حق مردم، وعده‌های دولت و از اهم وظایف سازمان اداری و استخدامی کشور است.

رئیس‌جمهور، سازمان اداری و استخدامی را مکلف کرد که نظام حقوقی عادلانه را بدون در نظر گرفتن سلایق و نظرات مختلف و بر مبنای همسان‌سازی دستمزد خدمات و مشاغل یکسان در دستگاه‌های مختلف، تدوین و اجرایی کند. سرعت در انجام کار و لحاظ اقتضائات یک نظام عادلانه و جامع پرداخت از تاکیدات رئیس جمهور در انجام این ماموریت بود.

در ادامه رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز با اشاره به دستور رئیس جمهور برای سنجش رضایت مردم از خدمات اداری در دستگاه‌های اجرایی، از راه‌اندازی سامانه‌ای با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد که با تخصیص کدهای دوبعدی به هر کارمند، امکان نظرسنجی مستقیم و بی‌واسطه مردم از کیفیت خدمات آنها را فراهم کرده و نتایج آن را به شکل مستقیم برای شخص رئیس و معاونین منابع انسانی هر دستگاه ارسال می‌کند تا مشخص شود که مردم از کیفیت خدمات هر کارمند چقدر رضایت دارند.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام