آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای برقراری فوق العاده خاص کارکنان وزارت بهداشت و درمان

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای برقراری فوق العاده خاص کارکنان وزارت بهداشت و درمان

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از پیش بینی برقراری ردیف فوق العاده خاص کارکنان وزارت بهداشت و درمان در بودجه سال آینده خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از خانه ملت، رحیم زارع با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در حوزه بهداشت و درمان، گفت: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق وزارت بهداشت و درمان مکلف است جهت حمایت از بخش‌های بهداشتی، درمانی، پرستاران و حوزه سلامت نسبت به برقراری یک ردیف فوق العاده خاص کارکنان وزارت بهداشت و درمان اقدام کند.

نماینده مردم «آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: منابع این مصوبه از درآمدهای اختصاصی و سایر منابع عمومی که در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد تامین خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مصوبه می تواند منجر به افزایش حقوق کادر سلامت شود.

پیش از این، کمیسیون تلفیق بودجه با توجه به شرح وظایف گسترده‌‌ و سختی شغلی کارکنان وزارت کشور دارند، با پیشنهاد اعطای فوق العاده خاص به میزان یک و نیم برابر حق شغل و شاغل موافقت کرده بود.

بیشتر ببینید: مصوبه کمیسیون تلفیق برای اعطای فوق العاده خاص کارکنان وزارت کشور به میزان یک و نیم برابر مجموع حق شغل و شاغل

جزئیات مصوبه فوق العاده خاص کارکنان وزارت بهداشت و درمان چیست؟

کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در یک بند الحاقی به بودجه، مصوب کرد:

به منظور ارائه خدمات بهینه بهداشتی و درمانی و افزایش کیفیت خدمات سلامت، وزارت بهداشت مکلف شد نسبت به برقراری فوق العاده خاص برای تمامی کارکنان وزارتخانه، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان‌ها و موسسات تابعه و وابسته از محل درآمدهای اختصاصی و سایر منابع عمومی کشور با هماهنگی سازمان برنامه بودجه اقدام کند.

البته این مورد مصوبه کمیسیون تلفیق بوده و برای تصویب نهایی باید در صحن علنی مصوب و به تایید شورای نگهبان برسد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام