آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

رییس جمهور بر ساماندهی استخدام کارکنان دولت تأکید کرد

رییس جمهور بر ساماندهی کارکنان تأکید کرد و تنوع در نحوه بکارگیری نیروی انسانی و پرداخت حقوق‌های متنوع و نامتناسب را پسندیده ندانست.

به گزارش شناسنامه قانون، رييس جمهور، روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت در بخشی از سخنان خود موضوع ساماندهی نیروی انسانی و لزوم تحول در نظام اداری کشور را مطرح کرد.

آقای رئیسی در این رابطه گفت: تنوع در نحوه بکارگیری نیروی انسانی و پرداخت حقوق‌های متنوع و نامتناسب، پسندیده نیست و باید ساماندهی جدیدی با هدف اجرای عدالت ایجاد شود که در آن امور همه کارکنان دستگاه‌ها از جمله در زمینه پرداخت‌ها، آموزش و افزایش بهره‌وری، رصد و نظارت شود.

در صورت باز نشدن فیلم از این لینک ببینید

https://www.aparat.com/v/IsHYA

سابقه تأکید رییس جمهور بر ساماندهی کارکنان در جلسه رأی اعتماد وزیران

پیش از این، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نوبت دوم سخنرانی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز به این امر تأکید کرده بود.

ایشان گفته بود: ما در مساله کارمندان در ادارات خرید خدمت، شرکتی، پیمانی، استخدام رسمی را داریم که در یک اتاق ۶-۷ نفر نشسته‌اند هم حقوق‌های آنها و هم ارتباطات سازمانی و کارهای سازمانی آنها متفاوت است بنابراین مساله کارکنان دولت جزو اولویت‌های ما است. یک وقتی هم یک نظام هماهنگ پرداخت در کشور تصویب شد که در ادارات به آن نظام ناهماهنگ پرداخت می‌گفتند حقیقت هم همین بود.

مطلب مرتبط:

47 دیدگاه

  1. باسلام تبدیل وضعیت ایثار گران پمپ گاز های شهرداری هم انجام نشده جناب آقای ریسی ریس جمهور محترم کار شکنی میشه وسلیقه ای عمل میشه

  2. سلام وقت بخیر .مسئولین محترم لطفا به تصویب بخشنامه حذف پیمانکار سرعت بیشتری ببخشید تا افرادی مثل من و همکارانم و تمامی مردم زحمتکش جنوب از خوزستان تا چابهار که سالهای متوالی در جنگ. صلح .شرجی وگرمای سوزان و شرایط بد قطعی برق و آب نامناسب خود و خانواده هاشان زحمت کشیدن و بقول ما بوشهریا استخون خورد کردن حداقل بدرد سالهای پایان خدمت بخوره مدرک تحصیلی لیسانس با 26 سال سابقه بقیه همکارانم اکثرا همه لیسانس و سوابق متفاوت ولی همه فنی و آچار فرانسه شرکت. دوست عزیز . مسئول محترم لطفا عجله کن . سالم و تندرست باشید

  3. سلام جناب رئیسی ریاست محترم جمهور
    آیا واقعا اگه این حق الناس نیست پس چیه واقعا چرا این همه تبعیض من نیروی شرکتی هستم با آزمون هم قبول شدم آزمونی که هماهنگ کشوری بوده همکاری که بامن آزمون قبول شده الان داره مدارک ایثارگری تحویل میده جهت تبدیل وضعیت شدن به رسمی قطعی ولی ماهمبن جور هشتمون گره نهمونه

  4. با سلام جناب رئیسی ما به شما اعتماد داشتیم مگر شما نگفتید 45روزه تکلیف نیروهای شرکتی را معلوم می کنیم چرا فقط تکلیف ایثارگران مشخص شد اما غیر ایثارگری که 20سال سابقه دارد باید یک سوم ایثار گر بدون مدرک و سابقه حقوق بگیرد این انصافه ؟؟

  5. سلام گفته شده حقوق کارمندان در سال 1401 15 درصد افزایش پیدا می کند . لطفا تا مشخص شدن تکلیف نیروهای شرکتی توجه داشته باشید حقوقشان بسیار پایین است کارمندان دولت چند بار افزایش داشتند که اگر شرکتی ها در سال جدید 100 درصد هم زیاد شود باز به پای حقوق آنها نمی رسد ( بدون در نظر گرفتن مزایایی که رسمی ها می گیرند )

  6. با سلام پس چرا تکلیف نیروهای شرکتی شاغل در بانکها را معلوم نمی کنید ؟ این انصاف نیست نزدیک 20ساله با مدرک دانشگاهی داریم حداقل حقوق را می گیریم الان هم که ایثارگران بدون سواد و سابقه 3 برابر ما حقوق می گیرن وقتی هم حرف از افزایش حقوق 1401 می شه می گویند 15درصد افزایش ، رسمی هاکه 15 درصد هم برایشان زیاد است چون چند بار افزایش داشته اند اما شرکتی ها 100 درصد هم اگه باشه باز خیلی عقب هستند لطفا رسیدگی کنید. (مگر ما برده از کشورهای دیگر هستیم )؟؟

  7. با سلام لطفا برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شاغل در بانکها یا ارگانهای دولتی شرط سن نگذارند . نزدیک 18 سال سابقه کار داریم و سنمان زیر 50 است خواهش می کنیم بعد از این همه سال مانعی نباشد با تشکر

  8. لطفا نیروهای شرکتی سابقه بالا را رسمی کنید مگه ما برای این مملکت نیستیم ؟ وقتی بین ما و ایثارگران تبعیض است دیگه چه امیدی به آینده می تونیم داشته باشیم همگی به نوعی در سرنوشت کشور دخیل بودیم چرا ایثارگر بودن هم مثل مدرک گرایی شده چرا چرا چرا ؟

  9. مرد عمل خدا قوت امیدوارم تبعیض در شرکت ها حذف شه البته با اراده حضرتعالی محقق شود نزدیک 16 سال در شرکت نفت شاغلم و مدرک فوق لیسانس دارم هنوز یک کارگر خوانده میشم در صورتیکه از هر لحاظ با نیروی رسمی برابری میکنم، دعا ما و خانواده های ما پشت سر شماست به امید اینکه از این حالت در بیاییم

  10. بخدا این مملکت برای همه هست .نمی‌دونم چرا یه عده فکر میکنن فقط حق خودشون هست که باید نیروی رسمی باشند . بخدا اگر ما رسمی یا تبدیل وضعیت بشیم نمی خوان از جیب شما حقوق ما رو پرداخت کنند . این عدالت نیست دو نفر یک کاری رو انجام بدن ولی یک سوم اون حقوق بگیره . ما هم توی این مملکت تحصیل کردیم و ایرانی هستیم ما رو با افغانی ها یا دیگر تبعه اشتباه نگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام